Hier draaien de duimen ook meid. duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim,duim, duim [-o< veel liefs lydia
Hoi Caruli, erg spannend voor jou zeg... Heb net alles zitten lezen. Ik hoop dat jij morgen een heeeeeeeeeeeeel mooi berichtje krijgt. Succes
Hoi Caruli, Wens je heel veel succes en sterkte met het wachten! Ik zal aan je denken, groeten Mirjam
Jemig Caruli hoop zo dat het goed is gegaan vandaag en een eskimootje mooi is ontdooit en je die teruggeplaatst hebt gekregen.... Dikke knuffel, Eva.
caruli, ik hoop dat het vandaag gegaan is zoals je wilde en dat je over een dag of 14 een posi test heb. Ik duim voor je meid. veel liefs lydia
Na een lange dag dacht ik snel ff lezen hoe het met carulli is. snik geen nieuws. hoop snel te weten hoe het was vandaag. heb aan je gedacht vandaag. liek.
hoi meiden sorrie gisteren kregen we visite enzo dus... ze hadden 1 rietje ontdooid met 2 emmy's erin lab had voorstel gedaan ze allebei terug te laten plaatsen omdat de kwaliteit matig/redelijk was dus heb er nu 2 en nu nog 5 in de vrieser hopelijk hebben we die niet nodig [-o< en ipv 1 april testen wat in het weekend valt mag ik nu 29 maart komen om bloed te laten prkken en dan 20mrt bellen nu wachten wachten wachten he meiden lief dat jullie zo aan me gedacht hebben ps de tp is niet echt vlotjes gegaan , ze kreeg het slangetje niet erin en moest het uiteindelijk met een cateter doen maar uiteindelijk zijn ze goed terecht gekomen heb ook een echo meegekregen
Nou meid, Op je kop gaat staan, benen in de lucht en twee weken afwachten... Spannenddddd Duim onwijs voor je meid! Elmo
Spannend weer! En wat fijn dat je eerder mag komen om bloed te prikken. Scheelt toch weer een aantal wachtdagen. Ik help je mee wachten!
Joehoe Caruli, Goed dat de cryo's goed zijn ontdooid en je nu 2 emmy's in je buikje hebt. We gaan voor die positest, nu nog even wachten maar dat gaat goedkomen.
Caruli Top meid dat je er twee terug hebt. En die gaan vast zorgen voor een posi test de 29e. Maar even een vraagje, waar kan je de 20e voor bellen eigenlijk? Doe rustig aan. veel liefs Lydia