Jeetje Caruli, je zult je wel vervelen. Maar tis idd voor een heel goed doel. Wat leuk dat jullie dochtertje zo trots en blij is!
He Caruli, Weeekkkkeeennddddd! Je zult je inderdaad rot vervelen. Moet er niet aan denken, maar inderdaad het is voor een goed doel! Super dat je dochter zo reageert, met kinderen weet je toch nooit. (dat maakt het zo mooi) Nou geniet lekker van je weekend, Liefs Schaapje
caruli, hoe is het met je buikpijn en blijf je bloeden? hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, zo verveel je je zo snel op bed. leuk dat je dochtertje het zo leuk vind. succes en sterkte!
Hoi Caruli, Hoe gaat het meid. trek je het allemaal nog een beetje. Mooi dat het met het beebje steeds goed blijft gaan. Kan me vorstellen dat je je verveelt. Ik denk aan je...... Liefs Minou
hoi meiden hier weer een berichtje van mij hier gaat het redelijk zolang ik me rustig houd heb ik weinig last maar zodra ik weer meer rondgelopen heb, krijg ik weer behoorlijke last van mijn buik volgende week dinsdag weer op controle ben benieuwd vandaag ben ik jarig maar krijg geen visite vier het zaterdag zodat mijn man thuis is en de visite kan verzorgen enzo dus vandaag maar een lekker internet dagje en mijn dochter is ook ziek thuis dus...
He Caruli, GEFELICITEERD! Van harte gefeliciteerd en nog vele vele jaren met een hoop liefde, geluk en gezondheid! Knuffel, Schaapje
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk voel je je niet te eenzaam vandaag, want zaterdag wacht je nog een héél fijn feestje! Fijn dat je beebje het zo goed doet, we blijven duimen! En veel moed met het rusten! Hier alvast een kaartje voor jou: http://home.12move.nl/ljvcards05/St/LV241a.jpg
caruli, van harte gefeliciteerd met je verjaardag................ hoop voor je op een mooie en goede echo volgende week....