Heej caruli... Ik wilde je even succes wensen, bij de echo vanmiddag... hoe laat moest je eigenlijk? Hoop dat je positief nieuws te horen krijgt! Kuzz wendy
hoi allemaal we zijn weer terug vanuit het zh de hematoom was gegroeid beebje deed het gelukkig nog wel goed nu moet ik het nog steeds rustig aan doen en over 2 weken terug komen als er in de tussentijd niks gebeurd ze durven nog steeds geen uitspraken te doen over hoe het verder gaat de buikpijn is nog steeds aanwezig das waarschijnlijk door de hematoom heb ook een vergote baarmoeder het is en blijft dus nog steeds afwachten en spannend pfff af en toe word ik wel een beetje moedeloos van de onzekerheid konden ze maar zeggen dat het goed afloopt enzo maar helaas......... nu maar duimen en dat we over 2 weken weer een mooie echo krijgen van ons beebje in ieder geval
Pffff... het houdt ook niet op zeg! Sterkte en ik hoop dat je over twee weken een mooie echo met een geslonken hematoom hebt!
appeltje: hoi meid de hematoom kan alleen slinken als ik weer bloed verlies en dan slinkt ie even maar daarna groeid ie weer omdat ie bloedtoevoer krijgt helaas kom ik er dus niet vanaf vandaar dat de artsen ook niet weten hoe dit af gaat lopen
Goh Caruli...leef zo enorm met je mee! Heb altijd je verhaal gevolgd maar nooit gepost. Maar ik wens je uiteraard heel erg veel succes toe! Op naar de volgende echo maar weer he Wel SUPER dat het beebje het nog goed doet!
Balen dat er niks aan de hematoom te doen is meid Ben blij dat de beeb het goed doet! 19 juni mag ik ook weer naar de VK
jeetje caruli balen dat het niet gewoon klein wil blijven geweldig dat de kleine het zo goed doet ik wens je sterkte met je bedarrest zal niet makkelijk zijn
Caruli blijft een onzekere tijd toch, maar toch goed dat kleine het nog steeds zo goed doet.....hopelijk gaat het dan zo door tot kleine groot genoeg is om evt gehaald te worden. Maar liever natuurlijk helemaal geen last meer van het hematoom.....veel succes met je bedrust!
Caruli, lees al geruime tijd mee.... Hoop elke keer zo dat ik lees dat de hematoom geslonken is! Ik duim echt voor je dat dit alsnog gebeurt! Is het ook mogelijk dat de hematoom er de hele zwangerschap zou blijven zitten en dat de kleine "normaal" doorgroeit? Of weten de artsen dat niet?
wat fijn dat je kindje het nog steeds goed doet. maar ook wel eng met die hematoom , je kindje word ook steeds groter en wat gaat er dan gebeuren met die hematoon , hopelijk blijft het dan klein dat het geen schade voor je kindje kan opleveren. hopelijk gaat ie snel weg zodat je kan gaan genieten van je zwangerschap want wat lijkt me dat toch vreselijk de hele tijd niks kunnen doen en maar afwachten wat er gaat gebeuren. hou moet en ik duim voor je op een hele goede afloop en een prachtig kindje en brusje voor je kleine meid
Hallo Caruli, Fijn te horen dat jullie beebje het zo goed doet! Ik hoop voor jullie dat het hematoom niet verder zal groeien, ik blijf voor jullie duimen... Groetjes Naatje
hoi meiden hier gaat het redelijk heb wel nog veel last van buikpijn enzo maar doe het rustig aan ps de arts zei dat ik een 2ling baarmoeder heb omdat de bloeding ook de bm mee uitrekt en het kind natuurlijk en dit is 2e zwangerschap dan zeggen ze dat het sneller kan groeien nou moe zeg.... zie mijn album maar eens voor buikfoto