goedemorgen allemaal pfff het word me vandaag toch warm zal wel weer zweten worden boven ps na 7 weken thuis zitten en alleen een uitstapje naar het zh maken gaan we vanavond mijn man en ik naar de stad op zoek naar leuke zwangerschapskleding ik ben nog nooit zo blij geweest om weg te gaan zeg..... ben benieuwd of ze hier nog wat hebben we voor me we hebben maar 1 winkel met zw kleding dus...
@ Lieve Caruli....Geniet maar fijn van je uitstapje meis! Hoop dat je leuke kleding vind! Liefs Marjo
Hey Caruli, hoe is het nu met jou en de beeb? heb je wat leuks gevonden in de winkel? Ik hoop dat gauw de tijd aanbreekt dat alles rondom de baby zo stabiel is, dat je wat vaker uitstapjes kan gaan maken. B.v. babyspullen kopen. Ik gun het je zo, want dan pas kun je echt gaan genieten. Lieverd, ik wil je nog even laten weten hoe sterk ik je vindt, hoe je dit alles draagt, petje af hoor. Liefs Hope
hoi meiden hier even een berichtje van mij laptop is vrijdagavond overleden heb nu even 1tje in bruikleen van de zaak maar weet nu niet hoelang ik hem kan houden dus dacht laat ik snel hier maar wat posten hier gaat het rustig veel last van harde buiken enzo maar verder gaat het wel hope: thanks meid lief van je dat je zo meeleeft ik kijk nu al weer uit naar het volgende controle bezoek aan de gyn nog 1 week hopelijk kunnen we dan een 20 weken echo gaan plannen pfff het duurd wel lang zo hoor maar goed het is voor een goed doel he nog een paar maanden volhouden en dan hopelijk een mooi beebje ervoor terug krijgen
updatetje: hier gaat het rustig veel last van mijn buik en doe het nog rustiger als ik al deed meer kan ik niet doen het is nu weer aftellen tot de volgende controle nog 6 dagen te gaan ben toch wel weer benieuwd hoe het met de hematoom is en de beeb of die goed door groeid enzo het is en blijft toch steeds weer spannend he
nog een paar dagen te gaan en dan hebben we weer een controle gelukkig we hebben ook al namen uitgezocht voor ons hummeltje hihi ik vind het wel leuk om er al mee bezig te zijn ben benieuwd of ik dinsdag te horen krijg wanneer de 20 weken echo gedaan kan worden dan heb ik weer wat om naar uit te kijken he
thanks meid ik zie dat jij ook een echo hebt volgende week 1 dag voor mij wil je weten wat het gaat worden? veel plezier maandag
Ja wij willen het wel graag weten....als kleine het ook wil laten zien nog... Ja zag ook dat jij die dag daarna echo hebt.....ga er helemaal voor dat het goed blijft gaan hoor! Fijn weekend, Eva.
hoi meid tot nu toe doet de beeb het goed maar het gevaar zit er nog steeds dat het mis gaat maar elke dag dat het goed gaat is er 1 he dus we hopen maar dat het zo blijft tot nu toe heb ik nog steeds bedarrest en dat begin ik wel beu te worden maar helaas kan ik ook niet veel zodra ik weer wat rondloop krijg ik harde buiken en pijn dus.... maar het is voor een goed doel , dus heb het er voor over
pff morgen is het zover dan mogen we weer op controle ben benieuwd mijn angelsounds is kapot dus kan het zelf ook niet luisteren maar ik ga er maar vanuit dat alles goed zit ik laat het morgen weten als ik terug ben om half 1 moeten we in het zh zijn [-o< [-o< [-o<
Caruli, Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van, dat doe ik nu lekker ook! Groetjes Nancy