thanks meiden ik kan haast niet wachten tot 17 juli hihi begin toch wel heel nieuwsgierig te worden naar wat er in mijn buik rond zwemt de dagen duren zo lang he kan niet echt heel veel meer loop wel vaker rond enzo in huis maar een rondje lopen zodat de kleine kan fietsen bezorgt me toch gelijk harde buiken en pijn maar goed misschien gaat het straks wat beter we zullen zien he
Hee Caruli, Heb hier nog niet eerder gepost maar lees wel mee - het is nu zo rustig, is alles nog goed? Je hoeft nu lang niet meer op controle zie ik, betekent dat dat de kans dat het hematoom het tweede beebje beinvloedt, veel kleiner is nu? Succes, Neeke
hoi meid, ik hoop dat je je snel beter voelt en minder last hebt, en dus wat meer kan doen al is het idd maar een stukje lopen met je meissie xxx sam
thanks meiden ps is 17 juli nog 3 weken te gaan vind het nu nog langzaam gaan de tijd maar goed we komen er wel
Meissie succes met wachten ik hoop dat alles goed met je gaat, Ik heb je een PM gestuurd maar weet niet of deze is aangekomen. Ik merk het wel. Greets Beeb
hoi meiden hier gaat het al wat beter nog steeds snel harde buiken en steken maar verder ben ik gelukkig minder moe en heb wat meer energie nog 8 dagen te gaan en dan de echo ik hoop echt dat alles goed is krijg nu de kriebels maar probeer toch wel positief te blijven he we kunnen niet meer doen dan hopen en afwachten tot volgende week dinsdag
Hé Caruli, Nog even geduld he, je moet wel lang wachten zeg. Gelukkig gaat het al wat beter. Het zit vast goed hoor, zul je volgende week zien
hoi meid ja in andermans ogen gaat de tijd snel he voor mij duurd het lang de laatste weken gaat het wel wat sneller nu ik weer wat meer mag doen maar toen met de bedarrest en in het zh duurde het echt heel lang dan heb je geen afleiding he
Ja, dat is ook zo. Ik kan me inderdaad voorstellen dat als je niets mag doen, dat je je dood verveelt. En dan duurt de tijd inderdaad lang.