Nog maar 5 daagjes tot je echo. Alles nog goed met je? Hoe is het trouwens met Maria? Ik vond het fantastisch hoe ze ons op de hoogte hield tijdens je ziekenhuisopname. Wat een lieve vriendin! Daar verdiend ze wel een complimentje voor hoor. Groetjes Maranka
hoi meiden tis vandaag echt vrijdag de 13e voor ons vannacht met spoed naar het zh geweest vanmorgen om 10u weer thuis en wat denk je is de wasmachine ook nog kapot gegaan vanmorgen de dag begint echt lekker hier
meiden vanmorgen werd ik wakker en dacht dat ik aan het plassen was maar kon het niet ophouden en het stroomde zo hard ik dacht ojee vruchtwater maar nee het was bloed snel mijn man wakker gemaakt het stroomde langs mijn benen af dus vlug naar de wc , een heel spoor door de kamer heen toen gelijk zh gebeld dochter uit bed gehaald bij schoonouders gebracht en toen door naar het zh gelukkig deed ons beebje het goed de hematoom zit er nog waar al dat bloed vandaan komt ik weet het niet meer maar nu beginnnen we weer van voor af aan nu weer rustig aan doen en dinsdag alsnog de controle en 20wk echo ik dacht eindelijk na een paar weken dat het goed zat maar nu begint het gevaar en onzekerheid weer gelukkig stond de baarmoedermond niet al te ver open en zal waarschijnlijk als het bloedverlies stopt weer dichtgaan nu heb ik behoorlijk veel buikpijn en krampen nu maar hopen dat het goed blijft gaan en dinsdag ook alles goed is met ons beeb en dat de baarmoeder nu niet op gaat geven [-o<
Jeetje lieverd wat schrikken zal dat geweest zijn voor jullie. Ik ga heel hard duimen voor jullie dat dinsdag gewoon alles goed is. Dikke knuffel
Ik had ook gedacht dat het nu wel goed zou gaan. Het ging eigenlijk zo'n tijd erg goed. Ik ga heel hard voor je duimen. Voor nu, voor de echo en voor de komende 20 weken!
Meid wat weer schrikken zeg. Dus nu weer bedrust neem ik aan? Balen zeg. Heb je vanmorgen dan ok een echo gehad omdat je zegt dat het goed is met het beebje? Pff een gecompliceerde zwangerschap zo. Komt het bloed niet van de hematoom? ? ?
hoi meiden ja ze hebben zeker met de echo gekeken naar het kindje en de hematoom en allebei zaten ze er nog en baarmoedermond gecontroleerd enzo en daarna nog een keer door de gynaecoloog dus nu wachten tot dinsdag maar als het vloeien zo door gaat bel ik misschien wel eerder want moet ook hb in de gaten houden die daald behoorlijk snel was een tijd geleden ook toen ik in het zh lag met bloedverlies dus... nog 4 dagen en dan is de 20wk echo en gyn controle weer
jeetje caruli dat is schrikken hopelijk stopt het bloeden gauw en blijft de kleine mooi zitten waar het zit veel succes!
Doe je lekker rustig aan Caruli ! Ik blijf vr je duimen dat alles goed mag blijven gaan ... nog 20 weekjes erbij doen en dan mag je kleintje eruit ! Hou de moed erin we denken aan jullie !
Jeetje meid, wat zullen jullie weer geschrokken zijn. Gelukkig dat alles gelijk gecontroleerd is en voor nu alles goed is met jou en de kleine. Ik ga heel hard duimen dat alles er komende week ook gewoon nog prima uitziet !
Hoi Caruli, Sinds een tijdje lees ik met dit topic mee, maar hier nog nooit wat gepost. Ik wil je even laten weten dat ik erg met je meeleef. Het is niet niks wat jij allemaal doormaakt. Heel veel sterkte meis!
Lieve Caruli, Ik wil je even laten weten dat ik erg met je meeleef. Het is niet niks wat jij allemaal doormaakt. Doe lekker rustig meis! veel liefs en succes xxx Luisa
Wat ontzettend naar allemaal. Ik blijf duimen voor jullie dat alles goed blijft gaan. Neem vooral lekker je rust meid en sterkte dinsdag met de echo. liefs vruchtje
Wat een ellende Caruli, hoop voor je dat je eindelijk eens een rustig verder verloop van je zwangerschap mag krijgen. Veel sterkte, Jalena.