Meiden even een update van caruli: Ik hang net met haar op, en zij ligt op dit moment in het ziekehuis! Ze hebben vanochtend op de echo gekeken maaqr de beeb doet het nog goed! Allen het bloed kwam dus niet van de hematoom af want die was nnog dezelfde grootte als voorheen. het bloeden is dus heel erg vertelde ze me, net lsof er een kraantje open staat, Ze verblijft nu in het ZH en houdt mij op de hoogte! Zodat ik jullie kan updaten! Ze heeft gewoon haar afspraak voor de medische echo en zal gelijk kijken of zij thuis bedrust krijgt of nog in het zh moet blijven. Maar voor alsnog: mocht er eerder een belletje van hqaar komen zal ik het hier gelijk neerzetten! Groeten Nachtvliinder
Hé wat akeligggg ! Lieve Caruli, hoop dat het bloeden snel stopt... en dat je beebje nog lekker blijft waar ie hoort, bij z'n mama ! Neem alle tijd die je nodig hebt ! Denk aan je xxx
O Vreselijk Caruli houd het nu nooit op voor je, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel naar huis mag.
Lieve Caruli, Wat vervelend allemaal voor jullie! Wens je heel veel sterkte toe! Lieve groeten mirjam
Ik hoop ook dat het bloeden stopt,lijkt me echt een stress situatie waar Caruli inzit, beterschap . Ally
caruli erg dat het bloeden zo doorgaat duim voor jullie en dat je kleintje mooi blijft zitten sterkte!
Jeetje, wat een stress weer. Ik hoop dat de aard van de bloeding onschuldig is en dat het snel stopt!
ook van deze kant: veel sterkte Caruli, ik hoop dat jullie beebje het hartstikke goed doet, het is tenslotte een vechtertje. liefs, Daan
Meid wens je veel sterkte weer! Hopelijk stopt het bloeden en dat beebje lekker op zijn warme veilge plekje bij jou blijft zitten. Liefs Nollie
heee meis, wat een schrik weer zeg dikke knuf en sterkte voor jullie hoop dat beebje het super blijft doen en je baarmoeder het gewoon volhoud