Update Caruli Hey meiden ik doe even de update van Caruli omdat ik haar net gesproken hebt......... Bloedverlies en buikpijn nog steeds aanwezig. Vanmiddag medische screening gehad de arts kon niet alles bekijken maar wat hij zag was goed in beeld Over 2 weken een herhaling om na te kijken de dingen die die nu niet heeft kunnen zien op de echo. Ps: 2de hematoom is wel gevonden in baarmoeder en wordt nu ook in de gaten gehouden uit voorzorg voor problemen. ivm met ligging bij placenta. geslacht is bekent, en ik mag het niet weten snik snik moet dus wachten tot december Caruli en manlief weten het zelf wel en houden het dan ook geheim! En verlopig blijft ze in het ziekenhuis Nadere info volgt Wie Caruli wil spreken kan mij een pb sturen dan stuur ik het telefoonnummer op vanuit haar ziekenhuiskamer! Ze vindt het erg leuk om mensen te spreken xxxxx Maria
Thanxs Maria voor de update...doe haar de hartelijke groeten en wens haar veel sterkte toe! Duimen draaien 24/7! Liefs Nollie
bedankt weer maria dat je ons blijft updaten wat caruli betreft. ook ik check altijd dagelijks hier even hoe het met haar en beebje is. dit is natuurlijk weer een vreselijke tegenslag. verdulleme! doe caruli van mij ook de hartelijke groeten en wens haar en mannetje veel sterkte. groetjes nienke
Names iedereen bedankt die gereageerd heeft had er net aan de foon en heb de reactie's voorgelezen als er meiden zijn die een kaartje willen sturen dan kan dat ook, heb het adres klaar liggen xxx Maria
Maria, bedankt voor de update en voor jou even een dikke knuf omdat je ongi bent geworden. Cauli, meid dat is even schrikken dat er nu zelfs een tweede hematoom is gevonden. Maar jij en je beebje hebben het al zo goed volgehouden dat die tweede helft van je zwangerschap ook vast goedkomt meid! Ik ben voor je aan het duimen meid!. Veel sterkte voor jou, je mannetje, je meissie en het beebje!
@ Caruli....heel veel sterkte meis! Blijf voor je duimen! @ Maria....je bent een topvriendin! Liefs Marjo
Thanks lieve Maria Hoop dat het snel weer goed gaat *bedankt nog dat je haar had gesmst met het heugelijke nieuws!
Hoe gaat ie nu Caruli? Hopenlijk is het bloeden weer gestopt meid. Pff het zit je niet mee! Gelukkig heb je een echt vechtertje daarbinnen! Wat het dan ook maar mag zijn Volhouden hoor! Liefs Maranka
Lieve caruli, Ik lag ook sinds vrijdagavond in het ziekenhuis en we hebben dezelfde symptomen. Ik weet wat je nu meemaakt en blijf hopen/duimen/bidden. De onzekerheid blijft aan je vreten maar meer kan je echt niet doen en de artsen ook niet! Heel veel sterkte! Liefs Jufffie