tranen staan in mijn ogen. Oh wat erg ga bidden dat het allemaal goed komt. Hoeveel ellende kan een mens krijgen........ caruli, man en dochter heel veel sterkte! liefs vruchtje
Oow wat vreselijk! Hoop dat de beeb nog blijft zitten en ze de weeën kunnen onderdrukken Ik brand heel hard een kaarsje hier [-o< Wat maken jullie wat mee zeg Caruli, man en dochter veel sterkte!
potver neeeeeeee lweet niet wat ik moet zeggen! Dit verdienen ze niet Ik duim dat het ophoud! Caruli en man ik denk aan jullie!
Dit is niet eerlijk! Ik zit hier te janken omdat ik weet wat ze moet meemaken en daar ben ik als de dood ervoor. Dit zien de artsen ook al aankomen maar Caruli was zo sterk toen ik haar laatst sprak. Meid ik wens je heeeeeeeel veel sterkte en ik ga voor je bidden!
Ik wist helemaal niet van het bestaan van deze site af nu is het al laat en ben ik moe als ik veel tijd heb wil ik alles lezen al die tijd in spanning en geen vooruitgang wat vervelend nou ! heel veel sterkte en echt alle succes van de wereld meid BAH! wat vervelend het stopt ook nooit. we slepen je erdoorheen, hou je goed en STERKTE
Ik heb vanaf pagina 1 zo'n beetje alles gelezen, kan toch niet slapen van de buikpijn. De meeste reacties heb ik overgeslagen, maar alles van caruli en maria wel gelezen. Inderdaad heel fijn zo'n vriendin als maria! Petje af hoor! Arme caruli je hebt al zo'n lange weg begaan en hij word zo nog ff langer gemaakt. Nogmaals hou je sterk en hopelijk komt alles goed! Veel liefs dreams hier word aan je gedacht!