Ik heb caruli zo'n ruim een week geleden en we hebben precies dezelfde klachten! Het ergste van alles is dat de artsen er niks aan kunnen doen vóór week 26! Ik ben juist een schijtluis vergeleken met caruli en wat is zij sterk zeg. Ze ging van het positieve uit en ik heb alle bewondering voo dr!
In geval van optredende contracties (weeen) zelfsprekend onmiddellijk met weeënremming gestart worden, tenzij de grens van de prematuriteit overschreden is en een bevalling d.m.v. keizersnede kan overwogen worden. Caruli is 23 weken en het kidnje is niet levensvatbaar! En soms helpen de weeenremmers niet en het kan de weeen tegenhouden tot maximaal 48 uur!
Oh wat oneerlijk is dit zeg! Ik wens Caruli en haar mannetje heel veel sterkte! En ook voor jou Maria een hele dikke knuffel! Bedankt voor alle updates.
OOh wat vreselijk,veel sterkte Het is jullie niet gegunt allemaal he,pfffffffffffffffffffffffff Ik duim super hard
Ooow wat is dit allemaal oneerlijk Kan geen woorden uitbrengen vindt het echt heel erg..ze wouden dit zo graag en nu dit? WAAROM NOU! Ik heb er verder echt geen woorden voor. STERKTE! P.S maria jij ook sterkte en bedankt voor de updates ik hou het vandaag hier in de gaten, dit is echt moeilijk!!!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor..... Hoeveel kan een mens hebben. Caruli en man, veel sterkte En jij Maria, super dat je de kracht hebt om ons op de hoogte te houden! Liefs, Esther
Heel veel sterkte voor Caruli en haar man toegewenst! Maria ook voor jou sterkte in deze moeilijke tijd. Fijn dat je ons weer zo goed op de hoogte houdt. Lieve groeten mirjam
ik lees dit met de koude rillingen over mijn lijf en een brok in m'n keel. ik heb dus gewoon een dèja vu en weet zo goed wat ze nu meemaakt en moet doorstaan, kan wel janken en ondanks dat ik haar niet persoonlijk ken heb ik haar verhaal wel al die maanden gevolgd en meegeleefd en meegehoopt dat ze de 28/30 weken in ieder geval zou halen. we weten natuurlijk nog niet hoe het nu is afgelopen maar heb er geen goede hoop meer op, zeker niet als ze al een volledige ontsluiting heeft en zo vlak voor de grens van overlevingskansen is dit wel heel cru. en inderdaad hadden weeënremmers dit ook niet kunnen voorkomen omdat deze gewoon niet aanslaan in dit stadium, dat hebben ze mij destijds ook verteld ondanks dat ik er om gesmeekt heb. ik vrees dat haar ook nog een curretage te wachten staat o.a door dat hematoom. ik leef zo met caruli, haar man en dochter mee en zal dit vandaag ook niet uit m'n hoofd kunnen zetten. stiekum hoop ik dan ook dat maria vanavond nog iets positiefs kan melden. maria, wens ze heel veel sterkte van mij en voor jou natuurlijk ook, want ik kan me voorstellen dat het jou net zo hard treft als je er zo nauw bij betrokken bent. dikke knuf voor jou en caruli liefs nienke
O. meid. Ik vind dit zo verschrikkelijk! Heb er geen woorden voor. Zo oneerlijk! Heel, veel sterkte! Maria, ook heel veel sterkte voor jou meid. Juist nu heeft Caruli je vast nodig.
..................... Ben er gewoon sprakeloos van! Wat is dit verschrikkelijk zeg! Om dit te moeten meemaken! Caruli en man, heel veel succes!
Ow wat ellendig nieuws zeg!! Lieve Maria wil jou ook heel veel sterkte toewensen....al die tijd heb je ons namens Caruli op de hoogte gehouden en nu is er dit nieuws. Wil graag Caruli en haar man heel veel sterkte wensen om hier doorheen te gaan en jou ook. Juffie snap jouw verdriet tov Caruli en je angst voor jezelf nu. Voor jou ook veel succes en hopelijk dat jou kleintje toch langer blijft zitten..toi toi toi. Berna de zwangerschapsduur wordt in Amerika anders geteld dan de Europese telling...een babytje van 22 weken is hier 24 weken. En dan nog....dat is zo jong en de kans op overleven is echt minimaal. Met 24 weken zullen ze hier ook nog niet ingrijpen...de grens is hier nu bij 26 weken start behandeling....en bij 25 weken is het afhankelijk welke start het kleintje heeft. Hele dikke knuffel Caruli en partner, Eva.
tjee, wat een verschrikkelijk nieuws. 22 weken is nog zo pril. voor carulli en fam veel sterkte gewenst. En voor jou ook maria. knuffels. Weet verder niet goed wat te zeggen. LIEK
heel veel sterkte voor je caruli en voor je fam. IK denk aan je en ik zal hard voor je duimen. Maria jij ook veel sterkte. knuffel klein wonder
Jeetje, wat erg zeg. Had het haar zo gegund, echt oneerlijk. Wens Caruli en haar man maar sterkte in deze moeilijke tijd. Groetjes Cindy