caruli, heel veel sterkte voor jullie allemaal. weet verder niet wat ik kan zeggen. onbeschrijvelijk wat jullie allemaal mee moeten maken. nogmaals sterkte kristy
Oh ik lees het nu pas. Wat verdrietig Caruli.....Ik denk aan je en kan alleen maar op een wonder hopen... Sterkte!
Oh wat een verschrikkelijk nieuws....Alles wat Caruli al heeft moeten doorstaan en dan nu dit..... Maria: jij ook veel sterkte. Onwijs lief dat je ons op de hoogte houdt. Dat van die weeremmers begrijp ik nog steeds niet. Platliggertje slikte die toch al vanaf week 15 ofzo?
Wat afschuwelijk dat ook dit jullie niet is gegund.... Caruli en familie, heel veel sterkte! Knuffff..... Liefs Jelske
Maria : wat ontzettend lief voor de updates al die tijd in onzekerheid en dan nu nog dit bah wat is het leven oneerlijk sterkte
wat een vreselijk nieuws. heeft ze er zolang op moeten wachten en alle ellende tijdens de zwangerschap en nu komt de baby al, dit mag toch niet gebeuren eigenlijk. kindje is nog net geen 23 weken (we lopen haast gelijk op) Caruli en man en dochter heel veel sterkte.
Platliggertje komt uit Belgie geloof ik...zou het daar anders geregeld zijn als hier in Nederland? Heel veel stekte Caruli en man. Liefs Vanessa
Jeetje wat een afschuwelijk nieuws dit......... Krijg er kippenvel van..... Lieve Caruli en man, na alles wat je meegemaakt hebt en ook dit nog moeten doormaken. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Ik denk aan je. Liefs Hannah