Pfff ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik duim heel hard voor Caruli, haar mannetje en hun kindje!
jeetje zeg ....... beebje van caruli blijf zitten waar je zit hoor ,je mag er nog niet uit ! caruli en man heel veel sterkte hoor ik hoop dat het goed afloopt voor jullie ! L.sybje
ook hier wordt aan jullie gedacht, heel veel sterkte aan caruli en man dat het beebje maar blijft zitten hoor eruit komen mag echt nog niet oh hoop dat het wonder doorzet groetjes dreams
jeetje,, weet gewoon niet wat ik moet zeggen hoop dat het kindje nog blijft zitten wij duimen heeel hard voor julllie
pff ik duim dat die ontstekingen ook snel verminderen zodat caruli en beebje nog even met elkaar verbonden mogen blijven totdat beebje wat sterker is geworden en de buitenwereld kan aanschouwen
Wat een ellende zeg! Caruli ik blijf ook keihard voor jullie duimen en hoop echt dat wonderen nog bestaan! Vreselijk om dit allemaal mee te maken, het leek juist zo goed te gaan 2 weken geleden. Pffff, echt superveel sterkte gewenst! Heel veel liefs en dikke knuffel Lenneke
Lieve Caruli, Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je beebje nog een aantal weken kan blijven zitten... Onze duimen draaien volop voor jullie! Liefs Kirby mama van Assia* en Ana-Lucia
[-o< Lief lief beebje... blijf toch lekker bij je mamma! [-o< Ik lees het nu pas... Ik heb hier de kaarsjes aangestoken. Wat is het toch een vechtertje! Kop op... wij bidden hier voor je Caruli, partner en beebje [-o< Liefs en sterkte, Josien