jeetje wat een spanning. maar wonderen gebeuren nog steeds élke dag, laten we hopen dat dit er ook een is!
ik hoop zo dat de beeb blijft zitten en dat de koorts zakt. ik duim voor dr dat alles goed gaat komen.
Ik steek mijn grootste kaars aan en ga heel hard voor caruli en de baby duimen......Ik hoop op een wonder..Ik weet zeker dat ze bestaan..... Heel veel sterkte...
Jeetje zeg, ....................... wordt er gewoon helemaa stil van, de koude rillingen lopen me over de rug heen. Mijn gedachten zijn bij jullie en mijn hoop is dat jullie nog minimaal 4 weken kunnen uithouden. Veel liefs
Ik lees het nu pas...... Heb haar nog een pbtje gestuurd voor een pendeltje.... begrijp het nu pas.... Caruli en man heel veel sterkte, ik hoop op een wonder en leef enorm met jullie mee.
pffffffffff kreun zucht *%$# wat een verschrikking mijn God zeg alstublieft , U kunt wonderen verrichten, hier zou het toch wel op zijn plaats zijn, laat aub de koorts zakken ! breng de moeder niet ook nog eens in gevaar, laat U zien dat het anders kan, geef de moeder met haar kindje aub een kans. ze hebben nu wel al genoeg geleden. amen. ik wens iedereen heel veel sterkte , maar vooral veel kracht om dit te kunnen doorstaan.
.... ik zit hier verstijft voor mijn beeldscherm. Waarom moet een mens dit meemaken? Ik vind het zo erg voor Caruli en haar man en natuurlijk haar dierbare. Ik ga ook een kaarsje aansteken voor Caruli! Caruli ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!
Kom om beebje, blijf nu maar even lekker zitten... je mama heeft al zo hard voor je moeten vechten. Ik duim dat de koorts zakt, de ontsteking verdwijnt en dat de beeb nog heel wat weekjes blijft zitten... Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan Caruli en haar mannetje... wat zij moeten doorstaan... dat wens ik niemand toe.
caruli en man hel vel sterkte toegewenst en ik oop van harte dat het morgen niet nodig zal zijn om in te leiden, hier brand er een kaarsje voor jullie. dikke knuf Annabel
Echt geen woorden voor. . . pfff wat moet een mens allemaal toch kunnen verdragen. . . Lieve Caruli (+gezin) en maria, duim hier SUPERHARD voor jullie! Wat ONGELOOFLIJK ONEERLIJK dit! PLEASE laat aub goed nieuws komen! Wonderen zijn de wereld nog niet uit! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Vanuit hier ook voor Caruli (en haar man uiteraard) heeeeel veel sterkte gewenst. Hopelijk komt er nog een wonder van boven en zullen mama en kindje het er gezond en wel vanaf brengen. Maria jij ook veel sterkte en bedankt voor je updates. [-o< liefs manuela
het laat mij niet meer los vandaag,.. ik hoop echt dat mijn gebed gehoord is,.... aub laat de koorts zakken, geef de ouders hoop, laat de baby nog kracht kunnen verzamelen, laat de baby aub nog even zitten,...,.... ontneem een moeder deze kans niet,.... geef ze de kans aub
Wat vreselijk! Ik wens haar en haar partner heel veel sterkte toe... Hoe kan een mens zoveel doorstaan?
ik wens jullie heel veel liefde en licht en kracht toe en duim mee dat de koorts af zal zakken evenzo de onsteking en de weeen en dat jullie kindje nog 5 week blijft zitten waar zij hoort te blijven zitten.... wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Heel veel sterkte! heb net alles zitten lezen en heb een brok in me keel. Ik hoop dat jullie kleintje nog even blijf zitten en goed door vecht!