Ach jeetje lees het nu pas, Lieve Caruli ik bid voor je beeb, blijf alsjeblieft zitten. Ik hoop op een wonder, en er brand hier een kaars vanacht. Je bent zo,s vechter je kunt het. Sterkte Caruli! jennie
NEEEEEEEE, Ik heb hier geen woorden voor. Waarom? Caruli en man heel veel sterkte. Hoop zo dat beeb gewoon nog even blijft zitten. Kareltje
Ik lees dit ook nu pas.. Wat erg dit! Wens Caruli en haar familie heel veel sterkte. Hoop dat alles goed komt.
Met een brok in m'n keel lees ik dit vreselijke bericht, hopend op een mooi wonder... Ik wens Caruli en haar gezin heel veel liefde, kracht en sterkte toe!
Jammer had gehoopt toch nieuws te kunnen lezen vandaag. Maria werk ze vandaag en hopen vanavond een posi update te horen. LIEK
Caruli, man, Maria en alle andere dichtbij jullie. Heel veel sterkte. ik hoop op een levenswonder... Liefs, Daan
Jeetje zeg, zit net een beetje terug te lezen in Caruli's topic, al die vreugde dat ze na 3 jaar eindelijk zwanger mag worden, en nu dit allemaal! Ik heb echt al dolgedraaide duimen hoor, maar ik blijf hopen... Heeeeeel veel sterkte! Liefs Es
vreslijk.. ik hoop dat de onsteking weggaat en dat de ween ook nog meer afnemen.. my heart goes out for caruli en familie.
Meis, ben heel erg hard aan het duimen voor jullie...de kaarsjes branden! Hoop op een wonder voor jullie!
Mijn hemel, ik lees het nu pas! Lieve Caruli en familie, ik bid en duim voor een fantastisch wonder dat jullie kleine voorlopig even blijft zitten en dat alles goedkomt! Heel veel sterkte! Dikke knuf Chris
ik hoop dat inmiddels de koorts gezakt is,..... en dat je wat uitstel hebt, om weer de volgende stap ,de goede richting op te kunnen gaan,...... toi toi toi,... we knokken met je mee,.....