Duimen, kaarsjes, geluksklavers, hoefijzers, ik doe helemaal mee voor een goed reslutaat meid! Een of twee van die lieve eskimootjes, zou fantastisch zijn! Succes met wachten.... Liefs Lenneke
hoi meiden aan de ene kant vind ik de tijd nu sneller gaan nog 9 dagen tot de test ik ben echt blij dat de test eerder gedaaan word ik had zelf maandag verwacht dus... bedankt lieve meiden met jullie hulp kom ik de ww wel door
heb hier het hele huis gedaan van boven tot beneden pff en nu zit ik me dan te vervelen gebeurd mij niet vaak
@ Kom het hier ook ff doen dan! Haha.... Poetsijver is meestal een goed teken zei me oma altijd, dus wie weet.... Suc6 met wachten meid! Duim voor een POSITIEVE test dit keer! Liefs Marjo
muuske: ja dat zou wat zijn he ik denk niet dat ik de poetswoede heb van de tp al die is pas 3 dagen geleden dus.... ik hoop dat ik hem eind volgende week krijg en dat idd de test positief is haha heb ik echt een rede om nesteldrang te krijgen
Hier nog 1 die zich verveelt, ik ben net klaar met de muren te schilderen, en heb geen zin meer. Spannend hoor voor je, me duimen draaien nog steeds voor je. Liefs Jolie
ik heb van verveling de prei maar gesneden....daar kwamen toch een paar dikke tranen bij kijken (nee dit kan ik niet op de hormonen schuifen )
Wat ontzettend fijn om te lezen dat het goed is gegaan en 2 terug zijn geplaatst! Mijn duimen draaien voor je!
goedemorgen heb vannacht slecht geslapen en dan in een stortbui naar school toe.... dus dat hebben we ook al weer gehad voor vandaag
Nee dan een strortbui op de vroege morgen wordt een mens nu niet echt vrolijk! Suc6 met je eskimootjes! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
muuske: thanks meid ps ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ze evt gaan innestelen? na hoeveel dagen na de tp is dat weet jij dat? ik kan het ook nergens vinden hoop dat je dan wat voelt ofzo hihi
Meen dat me arts iets zei van ongeveer 5 dagen. Maar zeker weten doe ik het niet helaas.... Hoop zo voor je dat het raak is dit keer! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
ah oke helaas dat je er niks van voelt he anders wist je gelijk of het raak is of niet ik kan echt slecht tegen wachten
Het 'euvel' is dat je ws van alles voelt, maar je hebt er nog geen zekerheid van. Mijn gyn zei dat innesteling ergens in eerste 3 dagen plaatsvindt, maar ik heb ook eerder gehoord de 1e vijf.... Succes met wachten meis....zit niks anders op....hou vol!