Pffff.....opgelucht zeg! Ik slaap een stuk beter vanacht! Heb ook echt steeds zitten kijken of je er al was Maria! Bedankt voor je update! We stellen dat allemaal echt ontzettend op prijs. Wens ze nogmaals ontzettend veel sterkte! In gedachte zijn we bij ze. Liefs Elmo
wow, wat een goed nieuwd. Nu duimen we dat alles zo blijft en dat ze straks (heel straks) een heerlijk gezond baby'tje mag hebben. Bedankt Maria om ons zo op de hoogte te houden en wens haar veel sterkte. Saartje
he he, wat een goed nieuws om te horen, hopen dat de beeb nog een paar weken zo door kan blijven vechten. Gezien het verhaal is het echt een vechter.
Wauw, wat geweldig om te lezen! Bedankt voor je update, Maria. Het kaarsje voor Caruli blijft branden, blijkbaar helpt het.
ohww kippenvel werkelijk waar Wonder baby! Ik blijf duimen en kaarsjes branden hoor kan ze wel gebruiken!
Super nieuws ! Doe zo voort beebje en CAruli ! Beebje nog even bij mama blijven hoor totdat je groot en sterk genoeg bent, klein vechtertje !
SUPER Nou beebje blijven zitten en dat je over een paar weekjes gezond geboren mag worden.... [-o< blijf duimen en brand een kaarsje mee
Goed nieuws! Maar meiden, laten we alsjeblieft onze kaarsjes laten branden... je ziet het: het helpt! Wat een vechtertjes! Groetjes, Josien
Oh wat een fantastisch nieuws zeg! Caruli en beebje zijn echt supervechters! Maar ik blijf duimen dat het beebje nog een flink aantal weken blijft zitten.......
een echt wonderkindje! zo, nu kan ik rustig naar bed gaan, zit al vanaf 8 uur te knikkebollen, maar wilde eerst het nieuws weten. nu slaap ik weer wat rustiger en hopelijk caruli ook wat. we blijven duimen!
Wat fijn om te horen. Hoop dat alles nu weer goed gaat komen. De kleine in haar buik heeft een heel groot engeltje op zijn/haar schoudertjes zitten.