Wat een heerlijk nieuws zeg! Wens ze nogmaals heel veel succes en sterkte en natuurlijk ook voor jou Maria heel veel sterkte gewenst!
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wat een opluchting,............. ondanks alles, zei ik toch al maria, het gevoel zit hem goed,.... oke dan, die stap vd koorts is genomen en gehaald, tijdslimiet is weg! joepie ,..... mooier nog dat ze weer gewoon op dr kamer is,... ze hebben tijd gewonnen, hopelijk zullen ze nog meer tijd gaan winnen, opdat de kleine de kans heeft te groeien en aan te sterken,... laten we hopen dat het alleen nog maar de goede kant op zal blijven gaan,...... ik zal zekers nog een kaarsje branden zo, maar dan meer als bedankje ,... zo zie je maar , de wonderen zijn de wereld nog niet uit alvast heel veel sterkte en vooral doorzetten en niet opgeven ow wat een opluchting ,...... zet hem op caruli, jij en je kleine meissie kunnen het samen aan
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb de hele dag in spanning gezeten mn hoop op het intrede van het wonde rheeft geholpen dat moet een meisje zijn, wat een vechtersbaasje! bedankt voor de update maria! En wat fijn dat ze weer wat lachen kan. ALLES KOMT TOCH NOG GOED WAT EEN GELUK
Superrrrrr goed nieuws. Kleine meid zet hem op en blijf lekker in je warme huisje. Caruli zet hem op en wat fijn dat de koorts zakt en het steeds beter gaat nu. Blijf positief
Gelukkig eindelijk weer eens wat goed nieuws! Heel veel sterkte en ik duim voor jullie. Dat die kleine nog maar een heel aantal weken lekker bij mama mag blijven zitten.
nou maar hopen op niet meer tegenslagen, ben blij dat het weer de goede kant op gaat. als er iemand daarboven is moet hij wel hebben geluisterd
Oh wat een opluchting zeg! Nu moeten lichaam en baby het nog een paar weken volhouden samen en dan wordt er hopelijk een gezond klein mensje geboren. Fijn dat Caruli zelf van de opluchting/ontlading ook weer iets kon lachen. Met die mooie en sterke instelling van haar is niets mis! Maria, heel veel plezier morgen bij je lieve vriendin. Hopelijk is jou komst ook weer een lekkere oppepper voor haar en haar man en dochter! Liefs olga
Zooo....ook hier raak ik sprakeloos van! Jemig... wat een geluk! Zei al tegen esthertje80... ze heeft echt een engeltje die over haar schouder heen piest! Caruli, man en maria...veel succes (en maria, geef carul maar een lekkere dikke, maar voorzichtige knuffel zondag!) KuZzz
Ooooooooooooooooh Pfffffffffffffffff was in tranen dit topic aan t lezen, wat fyn dat alles nu wer rustig is, hoop dat dat zo blyft! Caruli & partner: veel sterkte meid, doe t lekker rustig aan! Duim voor jullie! Maria: bedankt voor ons up2date houden, jy ook sterkte!
Wow wat goed nieuws....Ik wist wel dat wonderen bestaan. Ik hoop dat dat engeltje, wat jouw babietje beschermt, tot het einde bij jullie gaat blijven.....
Wat een heerlijk nieuws zeg! Wat een vechtertje, allebei! Caruli, ook hier wordt aan jullie gedacht en de kaars brand nog steeds! Ook voor jou Maria, bedankt voor je update!
oef , moest ff voor ik ging werken bijlezen naar een update... TOF TOF TOF Elke dag is er nu eentje om in ieder geval over de kritieke grens heen te gaan. duimpies blijven gaan hier... LIEK.