pfff heb de hele nacht vanalles liggen dromen! Had gisteren geen tijd meer om te kijken of alles goed was.... Caruli familie: JOEPIE! Blijf nog lekker ff een week of 15 zitten hoor beebje! Ik ben blij met dit wonder! Jody familie stuurt jullie alle sterkte en liefs toe!
Ook hier blijft het kaarsje branden en blijf bidden voor de kleine (maar oh zo sterke) uk en caruli en man! Kleintje blijf waar je bent! heel veel sterkte! Maria jij ook heel erg veel sterkte!
Kon het niet laten om nog ff gauw te checken ofdat Maria nog nieuws had.En ja...wat een fijn nieuws lees ik nu!Hoop dat het nu allemaal verder goed zal blijven gaan en dat ze hopelijk gewoon tot de 40 weken kan volhouden,maar anders is 26 weken al mooi!We blijven aan jullie denken,hoor!
Ik ben ook erg blij dat het nu STABIEL is en hoop dat de beeb nog een hele tijd blijft zitten in goede gezondheid dat geldt overigens ook voor Caruli natuurlijk. x Yvonne
wat een super goed nieuws! Ik blijf hier hopen en duimen dat alles goed zal blijven gaan! Liefs Sizzel @ maria : super bedankt voor je updates meid. Zal voor jou ook allemaal niet makkelijk zijn zo zeg en wat een spanning wanneer dit met je beste vriendin gebeurd zeg.. Nogmaals heel erg bedankt! je bent toppie meid!
voor dit kindje zal er vast een mooie naam met een mooie betekenis te vinden zijn,.. iets wat bij deze overwinnaar past
Pfffff wat een WONDER is er geschiedt helemaal geweldig Wat een vechtertje die kleine zeg, ok caruli zelf wat vreselijk dit mee te maken maar ook een dappere meid daar is geen twijfel over mogelijk dit mag zeker gezegd worden.... O O @maria Bedankt voor de updates, je bent echt een super vriendin voor caruli
Oh wat een geweldig nieuws! Wat een vechtertje! Ik blijf duimen! Maria, bedankt voor de update. Fijn dat je morgen naar haar toe kan!
pffff wat een opluchting zeg. hopen dat ze het nog een paar weken volhoud! maar dat moet gaan lukken met al die positieve energie die ze van alle mensen hier krijgt.
Wat een opluchting... Ik hoop dat nu de situatie stabiel blijft en dat het beebje nog heel wat weekjes blijft zitten... na alles wat er al gebeurt is moet het gewoon goed komen!
Dit beebje blijft vechten! Wat een wonder! Dat engeltje is vast het beebje dat het niet heeft mogen redden.