Wat een heerlijk nieuws. Het is ook wel echt een super baby en Caruli doet het natuurlijk ook goed! Ik kan gelukkig weer blij voor haar zijn en opgelucht ademhalen. liefs vruchtje
maria wat fijn om het goede nieuws te lezen. echt super zoals daar geknokt wordt! ik hoop echt voor dit gezinnetje dat ze nu alles gehad hebben. heel veel sterkte allemaal. kristy
Kwam alleen even snel kijken voor meer nieuws van Caruli....en dit is goed om te horen Maria.....met recht een wondertje dit kleine knokkerdje (incl. natuurlijk mama!). Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar duimen blijven hier heeeeeeeeeeel hard doorgaan met draaien! Dikke knuffel voor Caruli en familie en ook voor jou Maria! Groetjes, Eva.
Potverdorie wat een verhaal... Ik had dit helemaal gemist (hoe is het mogelijk?), maar ben ondertussen bij gelezen.... Caruli en fam: ontzettend veel sterkte, en kracht toegewenst. Ik hoop dat de berichten allemaal positief blijven en dat dat kleintje nog zeker enkele weken blijft waar die is! Laat ze allemaal maar eens een poepie ruiken!
Wat goed om te lezen dat het nu stabiel is en hopelijk blijft de baby nog een aantal weken lekker zitten Heel veel sterkte.
Wat ontzettend fijn om hier een goed bericht te kunnen lezen zeg! Volhouden hoor lief klein beebje en Caruli je mag zeker onwijs trots op jezelf zijn zeg wat een bikkel ben jij! Liefs Es p.s Maria geld hetzelfde adres nog voor een kaartje?
fijn dat er eindelijk goed nieuws is! Ik hoop dat jullie vechtertje nog een heel tijdje zal blijven zitten. Groetjes Naatje
Hoeveel ellende kan een mens verdragen zeg! Ik hoop dat het nu allemaal met de dag een beetje beter gaat en dat ze over een aantal weekjes van een mooie gezonde baby mag bevallen! Ik ga iig heel erg hard voor je duimen en heel erg veel sterkte toegewenst!
Eindelijk een beetje goed nieuws. Hopelijk blijft het goed gaan. Kom op kleintje hou vol! Caruli en mannetje heel veel sterktee wij duimden allemaal voor jullie!
Wat fijn dat het beter gaat, blijf duimen voor dit vechtertje! Caruli sterkte! Maria, bedankt voor de update iedere keer
Wat fijn dat er beter nieuws is! Ik denk heel veel aan jullie en hoop van harte dat alles goed blijft gaan! Liefs