potver de potver de potver,... vanmorgen schreef ik het juist even bewust van mij af, alsof ik het vast wilde leggen,.... en dan nu dit,....... ik hoop met heel mijn hart, dat wat het ook mogen zijn, dat het WEER een goede afloop zal hebben,.. en dat vooral de ziekenhuis mensen het niet opgeven ! hou je taai maria,.......
Jeetje zeg dat is weer schikken. Wij blijven allemaal [-o< voor een goede afloop! Heel veel stertke! Liefs Jetje
Oh.... wat vreselijk dit... Heel veel sterkte allemaal, vooral caruli, haar man en beebje natuurlijk...... Duimen draaien overuren!
Caruli beebje blijf alsjebieft nog een paar weken zitten! Je hebt al zoveel overwonnen dit kan je ook nog. Caruli en man heel heel veel sterkte ik duim en hoop met heel mijn hart dat er nog een wonder geschied bij jullie. Maria super dat je ons nog steeds op de hoogte houdt! Ook jij veel sterkte.
het leek allemaal zo goed te gaan en nu weer slecht bericht. beebje hou nog ff een aantal weekjes vol in je mama's buik , daar zit je veilig , je bent nog lang niet klaar voor de buiten wereld.
Blijf duimen hier [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Dit mag toch niet gebeuren......
Hier blijven we ook duimen was de hele dag weg maar het eerste wat ik deed toen we thuis waren was kijken naar een update. kom ukje zitten blijven
Ik hoop dat het gevaar weer is afgewend. Pffff..... wat een stressvolle zwangerschap is dit voor Caruli en haar familie. Ik hoop dat er toch een wonder geschiedt en dat dit allemaal niet voor niets is geweest. Gun hun zo een blozende, gezonde baby die pas rond de 40 weken komt! Ik ben normaal niet van die rituelen, maar hier ga ik echt voor bidden. [-o<
wat een ellende zeg, Caruli zal wel kapot wezen pfff de duimen draaien hier weer op volle kracht, de kaarsen branden weer volop. Beebje Caruli blijven zitten hoor!
ow nee, ik dacht nog even kijken nu ik terug ben van me werk... En nu dit berichtje weer... Komop klein beebje!
Jeetje zeg... hier blijven we ook heel erg hard duimen en bidden! Kaars brand nog steeds! Beebje blijf lekker bij je mammie aub!
Mijn hemel, ik lees alles nu pas... Ik brand een kaarsje voor Caruli, haar man en de kleine want dit MOET gewoon goed gaan. Alle liefs en sterkte Caruli! Anouk.