hope43: heel mooi gedicht hoor. oh nee arme caruli en man en arme maria! wat een schrik om weer weggestuurd te worden. wel lief dat je het hier meteen mededeelt. maar nu is er dus schijnbaar nog niet veel bekend? oh ik hoop dat alles goed gaat daar binnen bij Caruli. het ergste mag absoluut niet gebeuren. ik duim weer mee en straks gaat het kaarsje aan! Veel liefs en een dikke KNUFFEL dreams
Niet opgeven Caruli en Beebje ! Kaarsjes gaan hier weer volop branden ! Komaan klein vechtertje, nog eventjes lekker bij mama blijven !
Voor nu mijn laaste Update Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar had ook al Natas om advies gevraagt (bedankt daarvoor meid) Laat de kaarsjes maar doven, want Caruli is bevallen vanmiddag van haar kindje, een zoontje..... Ik ben er helemaal kapot van en mijn man ook Verder gegevens laat ik over aan Caruli als ze eraan toe is om het jullie zelf met te tijd mee te delen Mijn medeleven gaan dan ook uit naar Caruli haar man en dochtertje Lieverd ik ben er voor je dat weet je.... Ik vindt het zo erg en oneerlijk, dit was jullie grooste wens! Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd en jaren Wij zijn ervoor je.... Veeeeeeel liefs Maria en gezin
Met kippenvel en tranen in mijn ogen lees ik dit bericht.... Woorden schieten te kort. Wat is dit vreselijk...wat is dit oneerlijk... Caruli, man en dochtertje, Gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje. Te kort hebben jullie hem bij je gehad, het heeft niet zo mogen zijn. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Het zal niet meevallen. We zijn er voor jullie, vergeet dat niet..... Slaap nu maar..... Elmo
echt zo vreselijk oneerlijk, sjezus wat verschrikkelijk.... ik wens caruli en man heeel veel sterkte en kracht toe om dit supergrote verlies en tegenslag te verwerken... (en voor jou ook maria, heel veel sterkte)
Ontzettend veel sterkte wens ik jullie ! Dit is echt zo oneerlijk ! Ik denk aan jullie uit 't diepste van mijn hart xxx
Oh nee.......wat erg Ik zit hier met tranen en kippenvel......... En weet niet wat ik moet zeggen........ Lieve Caruli, Man en Casey. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Voor nu en de komende tijd. Mijn gedachten zijn bij jullie. Liefs Hannah An angel in the book of life Wrote down an infants birth And mentioned as he closed the book Too beautifel for earth......
PPff woorden schieten echt tekort nu Zit met dikke tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte en kracht Ook voor jouw maria
Waarom waarom? Woorden schieten echt tekort........Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine mannetje Heel veel sterkte!
Oh wat is dit erg! Met tranen in mijn ogen, zit ik hier. Mijn gedachten zijn bij jullie. Meer weet ik niet te zeggen. Veel succes de komende tijd. Liefs, Elvira
Sprakeloos. Caruli en familie, ik hoop dat jullie deze situatie een plekje kunnen geven. Gecondoleerd, Kiki
Wat een ontzettend verdrietig nieuws! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo ontzettend rot voor jullie! Ik wil jullie dan ook ontzettend veel sterkte wensen in deze verloren strijd. Gecondoleerd... Rust zacht, lieve jongen, rust zacht
Woorden schieten te kort... Gecondoleerd met dit grote verlies.. Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst..