Woorden schieten te kort hier! Veel sterkte de komende tijd en gecondoleerd met dit grote en oneerlijke verlies. liefs
Wat oneerlijk allemaal. wat hadden we een hoop, Wat hadden we een vertrouwen. Wat waren we positief over dit kleine manneke. oneerlijk. Weet even verder niet wat ik moet schrijven. LIEK ....
met tranen en kippenvel lees ik deze berichten rust zacht lieve knul... caruli... man en dochter, heel veel sterkte met dit verlies. woorden schieten te kort. gecondoleerd
Heb er geen worden voor, dit wonder was jullie zo gegund Caruli en hubbie heel veel sterkte met dit vreselijke verlies! Kleine manneke, rust zacht er zal een kaarsje voor je branden
Caruli, het lijkt jullie niet gegund te worden, zo veel verdriet. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven, maar ik begrijp dat dit heel erg veel pijn moet doen.... Gecondoleerd en veel sterkte gewenst ! Vechtertje beeb, rust zacht....
Woorden schieten te kort Slaap zacht kleine man! Caruli, man en dochter heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit grote verlies.
Oh nee heb ik net een kaarsje aangestoken in t andere topic, lees ik nu dit bericht. Dit kan toch niet waar zyn? Te vreselyk voor woorden, ongelooflyk.... Zit hier gewoon met tranen over mn wangen, wat oneerlyk! Lieve caruli, man en dochtertje, heel veel sterkte in deze moeilyke tyden, ik denk aan jullie! Met vleugeltjes zo klein, werd een engeltje geboren. Deze vleugeltjes brachten hem, waar engeltjes thuishoren
.... vreselijk! Een ander woord heb ik er gewoon echt niet voor! Gecondoleerd en veel sterkte en kracht om dit grote verlies van dit kleine mannetje! Esther
Maria jij heel erg bedankt voor het op de hoogte houden van een voor jou, heel moeilijke periode,.... ik wens jou en je mannetje ook heel veel sterkte toe,...... voor jou,..... xxx[/img]