Nog even geduld, je kan over een week testen, ik weet dat wachtten heel moeilijk is maar we duimen vlop voor je dat het nu raak zal zijn. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je, en dat je mag testen. Liefs Jolie
Spannend hoor! Ik vond een cryo cyclus zoveel prettiger dan een hormooncylcus. In de cryo cyclus hoef je die Progestan niet tweemaal daags vanonder erin te proppen Maar goed, lekker bezig blijven! Ondanks dat de tijd echt vliegt, zul je dit niet zo ervaren. Ik duim voor een positieve test. Liefs, Danielle
dushi: hoefde jij geen progestan te gebruiken? ik heb een cryo cyclus met hormonen omdat ik van mijn eigen geen goede cyclus heb ik moet vanaf dag 1 progynova slikken en vanaf de dag voor de tp 6 keer progestan per dag tot aan de test zeker ik vind die dingen zo smerig maar goed tis voor een goed doel he
Ik vond het net perfax behangplaksel....maar denk maar zo...met die superglue wel grote kans dat emmy(s) blijven zitten! Succes!
muuske: ja hier alles goed heb alleen last van mijn buik maar dat komt denk ik door de progynova krijg je last van je darmen zeggen ze dus mijn broeken zitten niet fijn enzo maar goed nog 1 week
Yuck... sorry dat je ze wel moet gebruiken. Nee, ik ving alleen de dagen voor mijn eisprong urine op voor onderzoek en had met regelmaat dan ook een echo. Uiteindelijk heb ik wel die 10,000 i.e. Pregnyl moeten spuiten, want mijn eisprong deed er te lang over. Na terugplaatsing zijn ze er vanuit gegaan dat mijn normale cyclus het slijmvocht ging regelen en alles is inderdaad goed gegaan. Ik blijf het wonderbaarlijk vinden wat ze allemaal kunnen aanbieden om te helpen. Duimend op een goede afloop! Liefs, Danielle
goedemorgen pff hier gaat het redelijk heb koort sinds gisteravond ben niet helemaal happy zal wel griep krijgen onze meid is ook al hartstikke verkouden dus.... vandaag maar lekker een pyamadag samen
Hoi Caruli, Ik wil je veel beterschap wensen. Lekker een luie dag vandaag met je kleintje. Hopelijk voel je je snel weer beter. Groetjes, Jaycey
hoi meiden dank je wel we doen het ook lekker rustig aan toch moeilijk met zo'n meid thuis die steeds aandacht wil mijn hoofd tolt helemaal en heb nog steeds verhoging hopelijk zakt het snel want we moeten dit hele weekend weg