Wat vreselijk! Weet niet wat ik moet zeggen... alles is al gezegd. Ik kan alleen maar hopen dat dit engeltje over dit gezin blijft waken. Sterkte Caruli en familie! (en Maria, jij ook!)
Lieve Caruli, man en dochter, gecondoleerd met dit grote verlies! Woorden schieten tekort! Het is zo oneerlijk! Ik hoop dat jullie dit met de tijd een plaatsje kunnen geven. Ik hoop dat het geluk jullie weer toe mag lachen! Liefs, Wup
Oh nee! Wat verschrikkelijk! Mijn gedachten waren zoveel bij jullie......... Heel veel sterkte en kracht toegwenst!
Nee toch, dit had ik echt niet verwacht zeg, ik had het gevoel dat het de goede kant op zou gaan... Heel veel sterkte... Liefs Es
Lieve Caruli wat een nieuws.... Kippenvel, sprakeloos, oneerlijk... Het was je zo gegunt meid! Ik wens jou en je gezinnetje heel veel kracht en sterkte in deze moeilijke tijd. Liefs en een hele dikke knuffel Daantje
Lieve Caruli en familie, Heel veel sterkte met dit oneerlijke verlies, wat een nachtmerrie voor jullie. Ik wens jullie veel kracht toe voor zowel nu als in de toekomst. Gecondoleerd....
Lieve Caruli, echtgenoot en dochtertje, hééééééél veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Knuffel Bianca.
Lieve Caruli ik vindt het heel erg dat jou dit kleine gelukje is afgenomen, toen ik mijn zoontje verloor heb ik erg veel steun gehad aan het idee dat God teveel van mijn zoontje hield om hem alle narigheden van deze aarde te laten meemaken, hij hield meer van mijn zoontje dan ik misschien ooit zou kunnen en kon hem daarom niet missen. Misschien ben je niet religieus maar ik wil toch mijn kracht aan jou schenken nu je hem zo hard kan gebruiken. Lieve Caruli, herinner de intieme tedere momenten die je hebt mogen meemaken met jou kleine man en weet dat jou kleintje nu tussen de andere engeltjes is en voortdurend op zijn mama zal neerkijken hier een oprechte traan voor jou en je gezinnetje liefs, Fatma
Onze wereld werd nooit de zijne, maar ook voor jullie kleine zal ergens het zonnetje schijnen! Heel veel sterkte met dit grote verlies! Marian
Oh nee wat verschrikkelijk Lieve Caruli, man en dochtertje gecondoleerd met dit immens zware verlies. Zo oneerlijk.....heel veel sterkte! Maria, ook jij heel veel sterkte gewenst!
Verschrikkelijk na alles wat jullie al meegemaakt hebben Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte en vooral veel kracht toewensen met dit grote verlies.... liefs liselotje.....