Gecondoleerd en sterkte, ook aan allen die dicht bij je staan Caruli! Ik weet echt niet wat ik nog meer kan zeggen. Ik wou dat iemand mij dat kon vertellen zodat ik jou ermee zou kunnen helpen. Helaas. Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk!
vol ongeloof de laatste update gelezen! Het is niet eerlijk, tranen over mn wangen, heeft het niet zo mogen zijn........... Ik kan niet de juiste woorden vinden voor dit verdriet die jullie moeten door staan. Ik wil jou, je man, en jullie dochter heel veel kracht wensen in deze verschrikkelijke tijd. Heel veel liefs Ikke
lieve caruli, man en dochtertje heel veel sterkte in deze vreselijke tijd... hier zijn gewoon geen woorden voor......
Caruli en familie gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine, sterke mannetje....zo oneerlijk!! Eva.
Lieve Caruli, heel veel sterkte met het verwerken van dit afschuwelijke verhaal.... Het was jullie zo gegund! Ik heb er verder weinig woorden voor..... Jelske
Lieve Caruli, Gecondoleerd met het verlies van dat kleine wondertje! Heel veel sterkte en troost. Veel liefs
heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit grote verlies. er zijn geen woorden die dit verlies verzachten.
Caruli, man en dochter Het leven kan zo oneerlijk zijn... Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd; jullie zoontje zal voor eeuwig in jullie gedachten zijn. Dikke knuffels Fientje
Lieve Caruli en familie, verschrikkelijk dit! Het leven kan zooooooooo oneerlijk zijn! Heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere vechtertje. . . Ik denk continu aan jullie. . . hoop dat de zon voor jullie ook weer gaat schijnen! Heel veel liefs, Kelly
Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke periode, mijn gedachten zijn bij jullie! Hele dikke kus en knuffel Joyce