caruli,man en dochter. ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies. het was jullie zo gegunt maar helaas.... nogmaals sterkte kristy
Lieve Caruli, man en dochter, Dat dit toch nog moest gebeuren...Jullie kleine kereltje heeft zo zijn best gedaan, maar hield het niet vol. Gecondoleerd met het grote verlies van jullie zoontje. Mijn hart gaat naar jullie uit en ik wens jullie veel sterkte en steun toe in deze verschrikkelijke periode. Ik denk aan jullie, veel liefs olga
Ik had nog zo geduimd en gehoopt maar het heeft niet mogen zijn... het is en blijft oneerlijk. Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.
sjeempig (druk ik me nog zacht uit) Wat moet je hier nou van zeggen. Zo oneerlijk Ik wens iedereen de kracht om dit verlies een plekje te geven. Chantal
Woorden schieten tekort en ik kan alleen zeggen: Er is een engeltje heen gegaan. Heel veel sterkte groetjes, Aurelie
Wat zit het leven toch oneerlijk in elkaar.. Woorden schieten mij tekort... Caruli en familie..heel veel sterkte in de komende tijd... Heel veel liefs,
Oh nee wat is dit erg... Ik lees dit op mn werk en de tranen lopen over mn wangen... Zo oneerlijk... Heel veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende tijd... Rust zacht klein mannetje! Je hebt er zo voor gevochten, maar helaas mag het niet zo zijn... Mijn gedachten zijn bij jullie! Ook jij Maria, heel veel sterkte!
Caruli en familie, Het is gewoon te erg voor woorden..... Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe met dit grote verlies. Dikke knuf van jody en familie
waarom nou jij? Lieve caruli,man en dochtertje. wat een vreselijk nieuws is dit. woorde schieten te kort. tranen biggelen over me wangen. het is niet eerlijk, zolang voor geknokt,is het eindelijk zo ver dat je zwanger mocht zijn word het je nog niet gegund. heel veel sterkte met dit hele grote verlies. liefs sonja
Caruli, man en dochter....heel veel sterkte voor jullie toegewenst voor deze moeilijke tijd en al die moielijke momenten die nog komen gaan. Het was jullie zo gegund! Gecondoleerd met jullie lieve en sterkte mannetje.
de hemel is een sterretje rijker.... Heel veel sterkte toegewens, hoop dat de pijn ooit dragelijk wordt..
Wat verschrikkelijk Ik wil ook graag Caruli en alle naasten condoleren met dit verlies. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit een plekje te kunnen geven.
krachttermen gebruik je om je gevoel van machteloosheid uit te drukken en Owww wat heb ik daar nu een behoefte aan om dit te uiten. maar ik hou ze maar stilletjes voor mij, want het onterechte is al geschied met tranen in mijn ogen heb ik het trieste nieuws vernomen, tegen beter weten in en hoop hebben op een positief bericht mocht het toch niet zo wezen voor caruli. meid, wat voel ik met jou en je man en dochtertje mee. ik wens jullie alle kracht en sterkte toe om de komende tijd door te komen en dit verlies van je kleine mannetje te verwerken als een klein wit wolkje gedreven door de wind kwam je bij ons en... was je even ons kind