Wat kan ik nog zeggen na zoveel lieve woorden... Caruli-familie heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine man...
oh lieve caruli wat is dit erg, je was zo positief en sterk. heel erg veel sterkte en ook voor iedereen om je heen. ik moet binnenkort van een dood kindje gaan bevallen en hoop dat je in de toekomst contact met me wil opnemen, misschien kunnen we elkaar steunen
Lieve Caruli, man en dochtertje, Wat vreselijk dat het niet zo heeft mogen zijn. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte met de verwerking van dit inmense verdriet. Dag ventje, je wilde wel, maar je kon niet meer.... Rust zacht en weet dat je ouders en zusje erg van je houden. Jacq
Als ik al tranen heb... hoe moet het dan voor Caruli, haar man en dochtertje zijn. Heel erg veel sterkte met dit vreselijk zware verlies. Ik denk aan jullie. Ik kan de pijn en het verdriet niet wegnemen, maar hopelijk sterkt het jullie iets als jullie weten dat er zoveel mensen op het forum jullie een warm hart toedragen. Gecondoleerd
Ach wat in en in diep triest, Zo dapper, zo'n gevecht , helaas heeft de kleine man het niet mogen redden. Veel sterkte met alles.
liefe caruli. man en dochter. gecondoleerd meid met het verlies. veel sterkte meid. ik zit gewoon met tranen heir te typen. dat is het ergste wat me lijkt wat je kan overkomen je kind die overlijd.
Zit met tranen in mijn ogen dit alles te lezen. Caruli wat erg voor jullie, het was jullie zo gegund! Weer een extra sterretje aan de hemel. Heel veel liefde en sterkte toegewenst!
Wat vreselijk zeg... Ik weet niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte. Wat vreselijk oneerlijk...
Lieve Caruli, ik wens jullie heel veel sterkte.. Ik hoop dat jullie ergens de kracht vandaan kunnen halen om dit verlies te dragen.. Rust zacht, lief mannetje....
ik zit hier met tranen in mijn ogen achter de computer. Ik dacht laat ik eens even kijken hoe het met caruli gaat Meid heel veel sterkte voor jou en je familie. Wat moet dit ongelooflijk zwaar voor jullie zijn. Ik wens jullie alle kracht om dit een plekje te kunnen geven. *dikke knuf*