ik kan de juiste woorden hiervoor niet vinden.....bah wat is het leven soms zo oneerlijk en hard.. ik hoop dat jullie de kracht vinden om met dit verlies om te kunnen gaan.. wij denken aan jullie.. heel veel strerkte!
Lieve Caruli,man en dochtertje. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en voor de toekomst. Het is zo verschrikkelijk om je kindje dat zo gewenst is te moeten los laten.... Eerst werden er kaarsjes voor hoop gebrand,maar nu brand ik een kaarsje voor jullie zoontje. Liefs Vlindertje ...... Ik staar omhoog en zoek naar jou, in de sterren van de nacht. Ik stel mij voor, dat jij daar bent en gewoon tegen mij lacht. Ik sluit mijn ogen en beleef, een intensief moment. Ik weet gewoon, ik voel gewoon dat jij dicht bij ons bent.
Lieve Caruli en familie, wat verschrikkelijk dat jullie je mooie mannetje hebben verloren! Heel veel sterkte in deze afschuwelijk moeilijke tijd, mijn gedachten zijn bij jullie! Hele dikke knuf Chris
Caruli en familie: ik wens jullie veel sterkte toe met het verlies van jullie zoontje. Maria: bedankt voor de updates en jij ook heel veel sterkte toegewenst.
Lieve Caruli en familie, Geen woorden kunnen dit verlies beschrijven, alleen emoties. Sterkte en veel liefde toegewenst.
Woorden zijn er niet voor, echt troosten kunnen wij niet, we kunnen je kindje niet teruggeven, de pijn niet verzachten of begrijpen hoe je je moet voelen nu. Stil worden we ervan en huilen met je mee. Oneerlijk gemeen onbegrijpelijk. Sterkte en weet dat er boven iemand naar je kijkt en ook huilt. Je kindje was zo mooi, Hij wilde het graag bij zich hebben.
Ook hier geen woorden. Alleen maar dikke tranen en stilte. Caruli, man en dochter heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Rust zacht, kleine man. Zo hard gevochten en dan de oneerlijke strijd toch verloren
Lieve Caruli en familie, waarom? Ik lees dit terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Wat is het leven oneerlijk. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd. Dikke knuffel Nynke
Woorden schieten tekort... Gecondoleerd met dit grote verlies.. Heel veel sterkte..... Liefs Angeltje
Caruli en man en Maria gecondoleerd met dit vreselijke verlies. heel veel sterkte in deze vreselijke periode