er zijn geen woorden voor.................. caruli en fam. heel veel sterkte de komende tijd. veel liefs en kracht toegewenst..peggy
Heel veel sterkte toegewenst voor het hele gezin, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, rust zacht kleine vent...
Caruli, man en dochter, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... Ook ik weet niet meer te zeggen. Liefs Neeke
Caruli,zit hier met tranen die over mijn wangen lopen na het lezen van 't vreselijke bericht van Maria!Het was jullie zo gegund en had toch stilletjes gehoopt dat jullie kleintje het toch nog zou kunnen redden.Maar helaas... Ik wil jullie alle sterkte van de wereld toewensen met dit grote verlies en verdriet.Hoop dat jullie hier samen doorheen kunnen komen.Ik denk aan jullie! Dikke knuffel! Joyce.
woorden schieten te kort lieve caruli man en dochter heel veel kracht en sterkte wil ik jullie toewensen in deze moeilijke tijd lieve kleine man rust zacht en wees een mooie ster
Caruli en gezin, hoorde het gister van Maria en wat ben ik geschrokken zeg Wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen voor de komende periode
Caruli en familie; wat een klap zeg! Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd! Kleine man; rust zacht!
Wat onbegrijpelijk en oneerlijk! Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Liefs Maudi
Lieve Caruli,man en dochtertje Wat is het toch ook oneerlijk. Heel veel sterkte met het verlies van jullie mannetje. Kareltje
Dit is niet wat we in gedachten hadden, deze afloop is zo ontzettend oneerlijk. Zo gestreden, zoveel angsten en onzekerheid doorstaan. Dit is niet te beschrijven. Heeeeel erg veel sterkte gewenst met dit hele grote verlies. Veel liefs, Lenneke
Wat vreselijk oneerlijk! Ook ik wens caruli en familie komende periode heel veel kracht en sterkte toe!
Lieve caruli, man en dochtertje, wat vreselijk voor jullie gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd! Dikke knuffel Nannie
heel veel sterkte bij het verlies van jullie zoontje weet dat we er zijn voor jullie kan het gewoon nog niet geloven, dikke knuffel Annabel