heel veel sterkte bij het verlies van jullie zoontje weet dat we er zijn voor jullie kan het gewoon nog niet geloven, dikke knuffel Annabel
Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen om dit grote verlies van jullie zoontje te kunnen dragen.Ik heb hier verder geen woorden voor, vreselijk Liefs, mussie
.............. sprakeloos... wat moet je hier nu weer op zeggen... Ik vind het echt verschrikkelijk! Veel sterkte met jullie verlies!
Een tijd lang jouw topic gevolgd en gedacht en gehoopt dat het wel goed zal komen met jullie kleine. Het heeft niet zo mogen zijn... Veel sterkte met het verlies van jullie mannetje.
Er zijn geen woorden voor...om de pijn te verzachten. Caruli, man en dochter ik wens jullie veel sterkte en kracht toe de komende tijd.
Lieve Caruli en familie. Ik heb hier gewoon geen woorden voor...zo oneerlijk ! Gecondoleerd en ik wens jullie alle kracht die jullie nodig hebben. liefs kaatje85
Wat een enorm verdriet, ik ben sprakeloos... Alle sterkte voor jullie als gezin, als familie om dit een plekje te kunnen geven... x
Hey meiden Names caruli allemaal onwijs bedankt, t.z.t zal ze het zelf allemaal lezen als ze eraan toe is heeft ze gezegt... Ik heb haar vandaag 2 x gesproken en ze herstelt gelukkig goed van de bevalling, want dat ging gisteren allemaal niet zoals het moest gaan! Maar dat zal ze jullie tegen de tijd zelf wel melden.... Liefs Maria
Gecondoleerd met jullie kleine man! Caruli, man en dochter heel veel sterkte met dit verlies! Hopelijk gaat voor jullie ooit de zon weer schiijnen Dikke knuffel, Corina
Lieve Caruli, Ik heb hier echt geen woorden voor.... Tranen in mijn ogen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ik zal een kaarsje branden voor jullie kleine ventje. Heel veel liefs, Kari
Ook ik ben sprakeloos, wat een pijn en verdriet. Heel veel sterkte om dit grote verlies te verwerken !
pfff zoals al vele meiden hier zeggen : ik heb er geen woorden voor. Waarom moet iemand dit meemaken? Caruli, man, dochter en dierbaren, ik wil jullie heel erg veel sterkte en kracht wensen!