lieve caruli... wat vreselijk erg voor jullie alledrie... ik zou willen dat ik iets van betekenis kon zeggen maar het enige wat in me op komt is: afscheid nemen bestaat niet... jouw zoontje blijft bij je, ookal is het niet hier... veel sterkte caruli x Muffie
Lieve caruli, man en dochtertje, Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen de komende tijd. Het is zo ontzettend vreselijk oneerlijk. Waarom? is het enige wat je je afvraagt... Nogmaals heel veel sterkte.
ik lees het nu pas en schrik me rot... Lieve Caruli, wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte... er wordt aan jullie gedacht. Amber
Lieve Caruli, ik heb er geen woorden voor.. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht bij dit grote verlies! Marja79, ook jij erg veel sterkte gewenst! En bedankt voor de updates... *sprakeloos verder*
Jeetje, woorden schieten te kort, weet niet wat te zeggen, eigenlijk zijn er geen juiste woorden om dit enorme verlies te kunnen dragen. Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje en broertje liefs debje
hallo caruli, Ik wens jullie veel sterkte toe.Ken je verdriet, we hebben vanavond ook het nieuws gekregen dat we ons kleintje verloren hebben. Veel sterkte ok aan je man en je dochtertje
owww neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee toch! wat verschrikkellijk. caruli, man en dochter, heeel veel sterkte met dit grote verlies
Lieve familie Caruli wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie ergens de kracht vandaan kunnen halen om dit verlies een beetje te kunnen dragen.. veel sterkte knuffel, Daan
Mijn god, de tranen schieten me in de ogen. Meid, ik vind het afschuwelijk voor jullie. Dit is echt zo oneerlijk. Ik wil jullie alle sterkte wensen met het grote verlies van jullie mooie zoon en broertje. Liefs, Anouk.
Damn....... Het was je zo gegund. Weet eigenlijk niet wat ik nu zou moeten zeggen, dus ik blijf nu maar even stil......... kus Femke