Misschien een gevalletje Munchhausen by proxy.....verschrikkelijk. Hoop echt dat deze vrouw snel bij een goede psychiater zit!
My ... Ik kan me het topic zo goed herinneren. Greep me aan omdat mijn nichtje ook leukemie heeft. Wat erg dat je zoiets doet.
Even voor mijn duidelijkheid waren dat die 2 topics dat ze eerst vroeg mee te duimen dat ze in mei met alles klaar waren en dat ze steeds naar de seh moest en ze vervolgens vorige week ofzo bleek dat het terug was?
Ik kwam het in dat topic ook al tegen, maar munchhausen by proxy is dat je je kind dingen aandoet om ziektebeelden te fingeren, waarmee je vervolgens artsen afloopt. Dit is dus geen munchhausen. Münchhausen by proxy - Wikipedia
Jeetje, wat maf! Had het topic idd ook gelezen. Zelf haar onderschrift enzo waren erop afgestemd. Dan ben je wel goed in de war hoor, als je zoiets doet.... Hoe weird het ook is, ben altijd benieuwd wat zo iemand drijft .. aandacht tekort, waanideeën?!
Omg was dat verhaal serieus verzonnen ja? Ik had er buikpijn en al van, zo zielig vond ik het en dan dit.. Dat is pas "ziek".
Ik was even aan het zoeken, en zie nog wel alle foto's op google staan van haar blog. Is dat dan dus dat meisje wat overleden is, uit Amerika? Wat heavy zeg!
Wat ik me dan vooral afvraag is of de echte ouders weten dat de naam en foto's van hun kind op zo'n manier zijn gebruikt. Nou eerder misbruikt. Dat kan toch niet zomaar. Ik las het topic vorige week en ineens was het weg. Bleek het verplaatst. Maar nu is het dus echt weg begrijp ik. Tjemig
Vreselijk zeg, als je in staat bent de ellende van een ander zo te misbruiken. Zij beweerde toch ook in Amerika (ofzo) te wonen?
Dat topic is van vorige week over dat meisje waarvan de leukemie terug was gekomen?? Pfff wat ziek zeg.
Klopt. Dit lijkt meer pathologisch liegen...hoop ik dan maar. Dat er een etiket op te plakken is. Dat 'verklaart' nog iets dan namelijk...