Gadverdamme.. Ik heb de niet-originele blog dus een stukje zitten lezen. Over dat ze haar kindje kaal net zo goed mooi vond. Toen greep het me aan en had ik zo'n medelijden met haar. Nu zou ik niet eens remmen als ze voor mijn auto kwam... Overigens vind ik het meisje een prachtig kindje en het breekt mijn hart te horen dat ze dus al overleden is :'(
Is het niet zo dat als je geblokkeerd bent heel je ip adres geblokkeerd is en niet meer terug kan komen en als je verwijderd bent gewoon een nieuw profiel kan aanmaken? Want dan is blokkeren beter als verwijderen Of denk ik fout?
Ik had al niet gereageerd in haar topic omdat ik het op een of andere manier niet vertrouwde. En dat kan je dan natuurlijk ook weer niet gaan zeggen, want voor hetzelfde geld klopte haar verhaal wel. Gelukkig dat men erachter is dat het allemaal leugens waren. Maar, pff, hoe kan iemand zoiets doen? Verschrikkelijk!
In de meeste gevallen hebben mensen dingen meegemaakt zelf die hen gevormd, (of misschien beter: misvormd) hebben, waardoor ze dit soort dingen gaan doen. Ik kan alleen maar hopen dat ze ergens een moment gaat hebben waarop ze inziet dat ze hulp nodig heeft en met zichzelf aan de slag zal gaan onder professionele begeleiding
Dit dus. Ik vond mezelf al zo hard om door mijn twijfel niet te reageren. Helaas klopte m'n onderbuik gevoel blijkbaar
Neee echt? Goh hoe ziek kun je in je hoofd zijn om dit soort dingen te verzinnen! En de ouders van het echte meisje, hoe erg is het als iemand anders jouw overleden kind als verhaal gebruikt om aandacht te trekken.
Ik vrees dat ze haar aandacht wel weer ergens anders vandaan haalt nu ze betrapt is. Ze zal zich hier wel hebben aangemeld onder een andere account. Of hij.
Inderdaad... Het praat niets goed, maar iemand doet dit niet omdat ze zo lekker in haar vel zit. Laten we hopen dat deze escalatie tot wat ziekte-inzicht leidt en dat ze steun/hulp gaat zoeken.
ik voel me soms zo'n naief trutje ik geloofde het verhaal echt 100% en het heeft nog dagen in mijn hoofd gespookt hoe erg ik het voor het meisje en het gezin vond.... Blijkt het allemaal nep te zijn! Hoe kun je zoiets aanpakken om maar aandacht te krijgen, slechte jeugd of niet, ik kan er geen begrip voor opbrengen!