Waar kan ik een goede corrigerende string kopen die ook nog een beetje lekker zit? Het is voor onder een strak jurkje die ik a.s. zaterdag aan wil, dus moet het ergens in de winkel kunnen kopen of het moet snel leverbaar zijn Heeft Hunkemoller bijv goede?
Ik draag altijd strings maar ik wist niet dat die dus ook corrigerend bestaan Er valt toch niet veel te corrigeren met dat beetje stof?
Haha ja ik ga idd naar Flying Dutch! Jij ook? Corrigerende strings zijn vrij hoog, ik heb na mn zwangerschap echt zo'n stuk vel over ofzo, bij m'n onderbuik, dat corrigeert het dan mooi
Je moet kijken voor je ergens een C string kan krijgen!! Echt ideaal! Voor de onwetenden http://static.fjcdn.com/pictures/C_c9c381_2622030.jpg
*zucht*............ had al maanden kaarten in huis. Maar nu moet mijn meisje afzwemmen zaterdag 16.30 uur. Dus ervoor is niet handig, erna ook niet meer. Kaarten nu verkocht dus *balen*
Kan een string corrigeren? Ik zou onder je jurkje een corrigerend jurkje of een corrigerend broekje met pijpjes aandoen, dan zie je ook geen streepjes op de plek waar je broekje eindigt.
haha wist ook niet dat ze bestaan kun je beter niks aan doen! zo n klein lapje hunkemoller heeft wel wat hogere volgens mij.. maare nu vraag ik me af: doe je er dan panty s overheen? dit vind ik altijd zo vreselijk zitten een string en dan panty s of doe je dan hold up kousen maar die die blijven niet zitten zonder jarratels (bij mij ) of niks natuurlijk maar dat vind ik zo koud brr heb zaterdag ook feestje en ben op zoek naar een leuk jurkje maar weet nooit goed welke wat er onder te doen
Jammer sidmick!! Dani ik ga gewoon met blote benen zaterdag. Een panty geeft ook niet echt veel warmte Maar als ik panties draag draag ik ook gewoon strings. Hold ups zakken bij mij nooit af.. Die gebruik ik ook wel eens.