Update dochter & rechtzaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oef, ik wilde dat nou net niet vragen. Maar als ze niet hangerig is kan ze toch prima bij je komen! Zijn daar ook afspraken over gemaakt? Want ze kan ook prima ziek zijn bij mama lijkt me!

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Lijkt mij wel straf dat ze bij hem ziek kan zijn, maar bij jou niet.
    Bovendien ... als hij er nu niet mee naar de dokter gaat, is ze waarschijnlijk volgend weekend nog altijd "ziek".

Ik zou dit meenemen naar de volgende evaluatie.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even een belletje naar jullie maatschappelijk werker/gezinsvoogd of zo. OF hij houdt jullie kind onterecht bij jou weg, OF hij geeft haar niet de zorg, die ze nodig heeft. Gooi het op het laatste en geef aan dat je je zorgen maakt. Of zij niet even willen gaan kijken of zo.

Kun je anders niet naar haar gaan?

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jazeker, maar ik vroeg het gisteren nog aan hem, hoe hoog haar temperatuur nu was, toen zei die opeens "Weet ik niet, maar ze voelt warm" en toen zei ik "Heb je haar temperatuur niet gemeten?" "Nee, want ik heb geen thermometer die heeft de hond kapot gebeten'' Oke maar je ging naar de dokter, wat had de dokter gezegd? "Ja die zei dat we haar meer calpol moeten geven maar ik ben zelf niet geweest en ik heb geen thermometer gekocht voor haar omdat ze er niet heel slecht aan toe is..."

Ohh wacht even hoor, eerst zegt ie dus dat ze koorts heeft en nu is het van "Ik heb haar nooit gemeten en ze voelde niet warm genoeg om een thermometer aan te schaffen"...

Ik krijg het gevoel dat hij haar geen zin had om te brengen en maar snel "ze is doodziek" zei, maar nu komt ie opeens met dat ze er niet slecht aan toe was...Hij zei dat ze veel hoestte dus misschien was ze gewoon wat warm van het hoesten? Wel grappig dat ie dit pas zegt na het weekend, 1 dag voordat ze weer komt..

5. Moli

Moli Niet meer actief

hhmm, ik zou dit soort dingen wel bij gaan houden en het liefst schriftelijk hoor Kaala!

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ik inderdaad ook aan het doen.

Ik vind het allemaal een beetje te toevallig.

7. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij snijd zijn eigen in de vingers want als hij bij de huisarts is geweest dan zal de huisarts ongetwijfeld toch aar temp. hebben opgenomen?
    Dat doet de huisarts hier altijd.
    Goed dat je alles bijhoudt wat je ex zegt want krijg ook het idee dat hij niet eerlijk tegen je is.

8. Moli

Moli Niet meer actief

Oke mooi, het hoort zich zeker aan als "gemakzucht".

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hopelijk kun je nu weer lekker van haar genieten!

10. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik zou ff de dokter opbellen en vragen wat er aan de hand was met je dochter..

waarschijnlijk kom je er dan achter dat hij helemaal niet is geweest..
    je dochtertje niet ziek is.. en hij haar express thuis heeft gehouden

en dat moet je dan ook doorgeven.. alles opschrijven alsjeblieft wat hij zegt en doet, met datum erbij en evt smsjes bewaren

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is een goeie, ik zal om 8 uur ff bellen (ze gaan om 8 uur open)

Ik ben nu ook een beetje boos want hij heeft gisteren helemaal niet op mij gereageerd, ik heb dochter nu nog niet en ik weet niet eens of hij vandaag wel komt opdagen omdat hij weer niet reageert...Ik geef hem tot 4 uur om te reageren/mijn dochter te brengen. Gebeurd dit niet dan bel ik direct de advocate en mediator.

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is het overigens "raar" van mij dat ik wil dat hij mij 1 dag van te voren op de hoogte stelt of dochter komt of niet?

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    in jouw geval zou ik gewoon verwachten dat dochter komt op afgesproken tijden, een dag van te voren zou mij niet uitmaken, maar zodra ze op de afgesproken tijd er niet is, dan zou ik dat gelijk doorgeven, alles vast laten leggen. als dochter ziek is, kan dat ook bij jouw, echt geen reden om haar niet te brengen, zeker niet als het niet ernistig genoeg is om naar de huisarts te gaan, zijn allemaal smoesjes echt waar. ik zou niet zo rustig blijven en er werk van maken.

14. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee dat is niet raar

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net de dokter gebeld maar ze kunnen/mogen niets zeggen omdat we de voogdij delen.

Ik wil het graag een dag van te voren weten omdat ik van huis werk maar ik kan ook elk moment naar kantoor geroepen worden, hij heeft geen telefoon en als hij nu dus opeens voor de deur staat terwijl ik op kantoor ben dan loop ik haar weer "mis".

Ik had gisteren de mediator al gebeld hoor, met dat hij niet kwam. Ze zei dat ik tot vandaag moest wachten, vandaar. Maar als hij vandaag niet komt dan wel direct weer bellen en ook de advocate.

16. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    wat een onzin! dat betekend toch JUIST dat ze het je wel moeten vertellen..
    het gaat om jouw dochter en dat moet allemaal openbaar zijn voor jou.. als jij OOK de voogdij hebt

ik zou dit ook weer eens even navragen aan die persoon, want dit mag echt niet volgens mij dat ze je niets vertellen

ik leef echt met je mee hoor.. pff... hoop dat je ooit lekker naar nederland naar je familie mag verhuizen met je dochtertje

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Eigenlijk raar, het gaat toch om je dochter en jij hebt RECHT op die informatie wanneer jij daar om vraagt. Misschien dat die regelgeving in Engeland wel anders is hoor, dat durf ik niet te zeggen.

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oke,

maar goed normaal heb je toch vaste tijden dat hij je dochter komt brengen?? Ik zou dus zorgen dat ik die tijden thuis ben en ook verwachten dat hij haar dan brengt, Door te zeggen dat je een dag van te voren wil weten of ze wel of niet komt geef je hem te veel macht, je moet gewoon eisen dat ze op de afgesproken momenten komt, dus niet vragen of ze nog komt, maar zeggen ik verwacht dochter op afgesproken tijd, punt. ben je er niet laat ik een aantekening maken. bouw een case tegen hem op deze manier. Ik snap dat het makkelijk praten is hoor, in praktijk zal het lastiger zijn, maar geef hem niet te veel idee dat hij beslist hoe of wat, Is het niet mogelijk dat je dochter zelf ophaald op de afgesproken tijden??

19. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    lijkt me niet anders... als ze het dossier opvraagt dan kunnen ze dat toch ook niet splitsen in de keren dat vader of moeder met het kind gegaan is?

20. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Jezus Kaala, las net pas je eerdere Posts en ik vindt echt dat je in een nachtmerrie leeft waar geen enkele mama ooit aan moet denken! Dikke knuffel voor je!! En ik hoop dat je je meisje gewoon weer bij je krijgt!
    Maar on topic: ik ben het eens met de voorgangers: jij moet hem aan zijn afspraken houden. Dat wordt ook van jou verwacht dus ik vind het niet raar dat jij hem eraan mag houden. Idd direct tegen hem zijn, afspraak is afspraak. Vindt het heeeel raar dat mama niet mag weten wat er in het dossier van haar dochter staat terwijl er gedeelde voogdij is. Allemaal aantekeningen van maken en doorgeven aan mediator en advocaat!! Ik blijf met spanning lezen, hoop dat je je dochtertje weer lekker bij je mag houden!

Deel Deze Pagina