Ik heb het hele verhaal zo'n beetje wel gevolgd en vroeg me al af hoe het met je ging. Hoe zit het intusen met het bezoekrecht? Zie je je dochtertje nu wel regelmatig? Veel succes bij de rechtszaak! Hou je ons op de hoogte van de afloop?
Moest toevallig gisteren nog aan je topic denken, ik wens je veel succes de aankomende periode. Dat je je meisje maar snel weer bij je mag hebben!!!
Heel veel succes! Ik moet vaak aan je denken. Ik hoop dat je intussen je dochter weer hebt kunnen zien!
Dat zeker! Maar als een van de ouders weigert mee te werken dan kun je het schudden. Bedankt voor je update. Succes meid.
Nog een, heel boze, update: Vrijdagavond werd ik gebeld door een vrouw van mediatie. De rechter had haar namelijk verteld dat ze willen dat ik het alsnog via mediatie oplos (ondanks ik daar al geweest was en toen hoorde dat ik meteen naar de advocaat moest) Nu moet ik dus WEER eerst naar mediatie en dit kost me 150 pond per sessie. Heb ik dus alles voor de rechtzaak voor niets lopen te betalen...En ik weet zeker dat ik niet krijg wat ik wil via mediatie (want ik wil dat oom niet meer bij haar in de buurt komt en de advocate had dit ook aangegeven) Die vrouw van mediatie dacht overigens ook dat Mia bij MIJ woonde ipv hem terwijl ik dat verhaal en de rede al 4 keer heb uitgelegd en zelfs op papier aan de advocate gegeven heb....