Niet dat ik weet, volgens mij is het allemaal vooraf en een keer. Maar ik zal het eens navragen. En bedankt allemaal
Ik houd mijn hart nog even vast en roep het nog net niet van de daken want het is nog geen vrijdag maar... Afspraken gemaakt dat ex vrijdag mijn dochter komt brengen, ik krijg haar 4 dagen per week en hij drie. Allemaal vastgelegd en ondertekent. Als hij zich niet aan de afspraak houdt dan wordt het opnieuw geopend en dan verliest hij meer en meer gezag/voogdij over dochter. Ik ben blij maar ook weer niet TE blij omdat het dus nog geen vrijdag is. Maar als ik rond half 1 op vrijdag de deur hoor en ik zie mijn dochtertje dan denk ik dat jullie mijn geschreeuw van blijdschap kunnen aanhoren
Ik volgde dit topic al , maar had geen tips voor je daarom nog niet gereageerd. Ik hoop het zo voor je dat je meisje vrijdag voor de deur zal staan Alvast wel heel erg goed dat hij getekent heeft, hopelijk heeft hij het nu ook door dat als hij zich hieraan niet houdt hij straks helemaal zijn dochter niet meer mag zien. Ik ga hard voor je duimen!
Wat een goed nieuws! Ik hoop zo voor je dat je vrijdag eindelijk je dochter vast hebt! Is hij tot een ommekeer gekomen of opgelegd door de rechter?
Hij ging er zelf mee akkoord, wat vooraf gebeurd of gezegd is weet ik niet. Blijkbaar had hij alsnog een eigen advocaat. Ik hoop en bid echt dat ze samen voor de deur staan vrijdag en dat hij zich aan de afspraken houdt (naar mij toe brengen en weer ophalen) Als hij er vrijdag om 2 uur nog niet is dan bel ik meteen op, hoop het natuurlijk niet!
o kaala wat fijn!! tot nu toe stil meegelezen en meegeleefd, omdat ook ik geen tips voor je had. ik zal heel hard voor je duimen dat je je dochter vrijdag eindelijk weer in je armen kan nemen!!!
Wauw wat super fijn!!! Had je pas nog een pb gestuurd (onder mijn oude naam) Duim nog mee tot vrijdag dat ze ook daadwerkelijk komt. Echt super nieuws!
Oh wat fijn! Hopelijk houdt hij zich eraan, maar je hebt in ieder geval nu een vastgelegd plan, dus als hij dit niet doet zitten er ook consequenties aan.. Duim ook voor je mee dat je haar eindelijk weer ziet vrijdag!
Ik hoop zo dat je vrijdag je meisje weer in je armen kan sluiten! Top dat dit ook allemaal vast staat, want nu MOET hij wel!