Ik hoop da alles goed gaat en dat je vandaag dan eindelijk je dochtertje in je armen mag houden! Ik heb je verhaal mee gelezen en ik moest vandaag gewoon even reageren! Geniet er van!
ik lees al een tijdje mee.. maar vandaag een belangrijke dag!!! ik hoop de meest geweldige dag in tijden!
wauw krijg er spontaan kippenvel van! Hopelijk heb je vandaag je dochtertje in je armen en kunnen jullie er een leuke dag van maken.
Heb tot nu toe alleen meegelezen maar wilde nu toch ff reageren. Ik hoop dat je ex zich aan de afspraak heeft gehouden en dat je meisje vandaag lekker bij je is!
Hij kwam haar om half 1 brengen zoals afgesproken Ze was heel erg verdrietig en in paniek maar het ergste was...Ze zei alleen maar de naam van oom...Ze heeft "daddy" niet een keer genoemd nu ze hier was, alleen maar de naam van de oom, de naam van de andere oom en mummy. Dit heb ik de vader ook verteld omdat het niet lekker zat en hij zei "Ja, dat komt omdat ze wou knuffelen met oom toen we weggingen en ik zette haar in de auto dus nu vind ze me even niet meer lief" Ja, dat kan wel zo zijn maar zelfs als je je vader "even niet meer lief vindt" dan mis je hem normaal gesproken wel, lijkt me?! Het was gisteren heel lang "Mummy come home *naam oom* cuddles", klinkt bijna alsof ze wilt dat ik "thuis" kom, dus terug naar oom en ex? Ook was ze van "*naam oom* coming back monday monday monday!" en dan ging ze heel hard huilen als ik ja zei. Echt heel vaak dat ze hysterisch zijn naam riep/huilde. Maar, ik weet niet of dit was omdat ze opgaf of omdat ze het toch wel een beetje fijn vindt bij mij want rond half 7 kwam ze bij mij op schoot zitten en na een halfuurtje knuffelen ging ik haar tandjes poetsen, verhaaltje voorlezen, liedje zingen en toen dacht ik dat ik het net zo goed even kon proberen en ze sliep binnen 5 minuten in haar eigen bedje..Ze is twee keer vannacht wakker geworden maar toen zag ze mij en toen ging ze meteen weer slapen. Toen ik even naar de wc ging werd ze wakker en riep ze "Mummy come cuddle" maar toen ik uitlegde dat ik moest plassen (en werken, van huis uit) ging ze meteen weer slapen.