Update dochter & rechtzaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Wat fijn dat ze bij je is!!:) wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.
    Lijkt me wel vervelend als ze de hele tijd om oom vraagt/roept. Maar misschien word dat wel gauw minder moet ze gewoon weer even wennen om bij je te zijn.

Geniet iniedergeval fijn van elkaar en hopelijk blijft het zo goed gaan zonder trammalant met je ex tussen jullie nieuwe regeling.

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ben blij dat ze bij je is, geniet ervan!

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat goed dat ze bij je is!

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat fijn meid, geniet van je meisje!!!

5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Heerlijk geniet ervan!

Wat ik opmaak uit wat ze zegt is dat ze juist niet naar oom wil/bang voor hem is of niet?

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is de rede dat je dat denkt?

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Fijn dat je haar bij je hebt nu! Zal voor haar ook wel wennen zijn de nieuwe regeling.. Maar dat komt vast allemaal goed :)

8. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat fijn voor je! Geniet van je meisje

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Dit kwam ook in mij op. Omdat ze bang en hysterisch overkomt? Lees je eigen stukje maar eens terug, misschien zie je het dan?
    En misschien is "huil * cuddles" niet: "oh ik wil * knuffelen!" maar juist: "help * knuffelt mij! mama kom terug want ik wil dat niet".

maar hopelijk is dat een foute interpretatie.
    heel fijn iig dat ze bij jou is. wat een opluchting.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was je dochter niet misbruikt ofzo door die oom dat je haar daar uit huis wilde hebben of ben ik nu in de war met iemand anders? :(

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij slaapt en doucht met haar maar er gingen hierdoor geen alarmbelletjes rinkelen bij de adviseurs van de rechter of bij de mediator want er is geen bewijs hiervan

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.817
    113
    He gelukkig is ze gewoon naar jou gekomen en kun je nu fijn tijd met haar doorbrengen. Zo te lezen heeft ze jou gemist.
    Ik denk verder dat we heel voorzichtig moeten zijn om allerlei conclusies te trekken.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat fijn voor je Kaala! Focus je nu lekker op je dochter en op je band met haar. Mocht er iets mis zijn met de relatie met oom, dan moet je daar nu even niks mee doen, anders gaat het tegen je gebruikt worden. Bouw een vertrouwensband met je dochter op. Dat ze weet dat ze alles kan vertellen en dat jij alles doet om haar te helpen. Dan komt ze misschien vanzelf met dingen. Anders kun je (later dus) heel voorzichtig open vragen stellen, zoals "doet iemand wel eens iets bij jou, wat je niet leuk vindt?" Meestal komen daar dingen uit als: "Papa zet mijn poppen weg als ik moet eten" en dat soort dingen.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat fijn om te horen dat ze bij je is Kaala!En dat je ex niet al te veel herrie heeft geschopt! Geniet van je meisje!

Op zich herken ik wel het eea in haar "hysterische gedrag". Mijn bonusdochter heeft ook een periode hysterisch gehuild wanneer haar vader haar naar bed bracht, Papa mocht beslist niet weggaan, pas wanneer ze vast sliep kon hij naar beneden toe komen. (Hij is tijdelijk uit hun huis vertrokken toen zijn ex wilde scheiden, direct nadat zijn ex een andere woning had heeft hij het huis gekocht)
    Het huilen was altijd op vrijdag, de eerste dag/nacht bij ons, op zaterdag was er niets aan de hand... en op zondag was het weer huilen omdat ze papa dan weer twee weken niet zou zien. (woonde op een dik uur van ons vandaan)
    Dit heeft denk ik driekwart jaar tot een jaar geduurd, daarna was het "goed"

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe is het verder gegaan in het weekend dat je dochter bij je was Kaala?
    En wanneer komt ze weer bij je?

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles ging gelukkig wel goed, ze was niet al te huilerig en wou heel veel knuffelen :)

Nu heb ik echter wel een vraagje...De mediator vertelde ons beide dat als er een van ons ziek is, Mia bij de andere ouder blijft. En dat wij haar dan niet naar iemand anders mogen brengen, behalve de andere ouder.

Nu begin ik ziek te worden en Mia zal dit weekend weer komen...Ex heeft nog altijd geen telefoon dus als ik eventueel te ziek word kan ik hem niet bellen.

Wat zouden jullie doen?

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Gewoon je dochter laten komen. Ik kan ook niet iemand anders bellen, als ik ziek ben. Dan zet je haar maar naast je neer op bed met filmpje.

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde meer van, stel ik ben ziek dan MOET dochter naar m'n ex/bij hem blijven, andersom ook.

Als ik dus ziek ben als hij haar brengt dan kan hij simpelweg de mediator bellen om haar te vertellen dat ik me niet aan de regels houd :(

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ligt er aan of het doorzet en wat precies? Verkoudheid.. Tja, dan zou ik haar zeker gewoon laten komen en niet die weinig momenten dat je haar ziet 'weggooien' door ziek zijn. Tenzij je natuurlijk echt hondsberoerd bent en verwacht niets te kunnen etc. ;)

20. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Haar alsnog laten komen en pyjama weekend houden misschien een idee?
    Ik hoop dat je gauw beter wordt!

Deel Deze Pagina