Hoi Meisjes, Zoals jullie weten, heb ik in November een hoop drama met de gewone mk en buiterbaarmoederlijke mk, in combinatie met peristerende trofoblast gehad. In totaal ben ik 13 wk en 5 dagen zwanger geweest, en hierna was alle hcg uit mijn lichaam. Met de verzekering had ik dan ook een conflict over de pogingen, daar de voorwaarden zeggen bij een zwangerschap van langer dan 12 weken, en ook al gaat het fout, gaan ze overnieuw tellen. Ook was ik de poging voor de eerste die na een week is afgebroken kwijt, omdat je wel de medicijnen hebt gebruikt. Eindelijk heb ik gisteren, na maanden van mailen met de verzekering doorgekregen, dat het klopt dat ik nu weer 3 nieuwe pogingen heb. De vlag ging uit hier, maar dat begrijpen jullie wel denk ik. Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld voor een verklaring en die wordt naar me toegezonden ter bewijs. Helemaal fijn dit. Vond het wel weer een nieuw eigen topic waard. Het is toch allemaal niet niks die MMM, maar de meeste mensen schijnen dit niet zo te begrijpen. Het is niet dat wij MMM'ers zielig zijn, maar het begrip is af en toe ver te zoeken. Fijne dag en een knallend weekend. Dikke kus, Een hele blije Vier
Lieve lieve Vier, Het was even rekenen maar we zijn eruit! Je hebt gewoon de hele mikmak nog tegoed! Ik ben zo super blij voor je meid! Dit biedt perspectief....en een wondertje. Hele dikke knuf, Je dinnetje!
Yesyesyes! dat is goed nieuws zeg! Wow! hoop dat jullie snel weer kunnen starten voor jullie wondertje! Mooi nieuws!
nou dat is super nieuws wist niet dat ze zo lastig konden doen zeg. Nou zet hem op en hoop dat het snel raak is succes
Oh meid dat is echt fantastisch nieuws! En zeker gerechtvaardigd........ Na alles wat jullie meegemaakt hebben...... Straks een nieuwe frisse start met hoop ik eindelijk die bekroning.... En het is idd niet niks allemaal die MMM. Iets wat wij alleen zelf echt kunnen voelen, anderen doen er vaak zo luchtig over maar wij weten wel beter........ Gelukkig hebben we elkaar hier toch..... Weet je al wanneer jullie weer gaan starten? Liefs Hannah
Hoewel ik weet dat je aan het afvallen bent is dit nieuws een gebakje waard! veel succes als je weer begint! fijn weekend Karin
Dank jullie wel lieve meiden. We gaan zo rond september weer verder met behandelen. Eerst nog even rust. Maar vanavond ga ik er zeker een wijntje op drinken. X Elvira
Dat is supersgoed nieuws elvira dat je weer opnieuw mag gaan tellen met pogingen. ipv in september aan je laatste poging te gaan beginnen. Uiteraard hoop ik dat je dan gewoon aan 1 poging meer dan genoeg hebt voor een pracht van een beeb. Kan niet wachten tot september om je te volgen en steunen.. LIEK.
Lieve Elvier, Fantastisch meid dat je op nieuw kan gaan tellen. Wat een opluchting zal dat geweest zijn. Je hebt je poot stijf gehouden en zo hoort dat ook. Ik wens je wat betreft de behandelingen toe dat je er 1 genoeg hebt en dat je dan volgend jaar een kleine spruit mag vast houden. Groetjes aan je mannetje en een dikke knuf. \/ Veel liefs Lydia en mannetje van Lydia
Fantastisch, meid! Ik ben trots op je. Je zult zien dat je ze niet allemaal nodig zult hebben! Knuf, Jacq
Wow wat goed hé Elvira...hopelijk heb je maar 1 poging nodig hoor ... Op naar september zullen we maar zeggen! Liefs Nollie
Hoi Meiden, Nou de brief is hier binnen. Maar hij klopt niet. Staat in vanaf punctie 24 oktober 2006 positieve test bij 4+3 weken bloedverlies, konden geen vruchtje vinden maar hcg bleef stijgen. Toen in verband met vermoederlijke persisterende trofoblast, metroxaat injectie en dan houd het per 6 december op. Maar mijn hcg was pas in januari weer op 0, in totaal ben ik met hcg in mijn bloed 13 wk en 5 dagen zwanger geweest. Ik zie dus eigenlijk liever gewoon in dat ding staan dat ik zolang zwanger ben geweest. Weet namelijk niet hoe de verzekering hierop reageert. Ap is de nuchterheid zelve en die moet het straks bekijken als we thuis komen en dan even gaan kijken hoe we het gaan oplossen. Afspraak maken met de arts, of het zo laten etc. Ik baal, ben verdrietig en zit nu echt in een dip. Vind het allemaal te oneerlijk, heb een ontzettende onredelijke bui. Elvira
Jeetje vier, gezeik steeds zeg! Bel je arts ff meid...dit moet nou niet fout gaan natuurlijk...denk aan jou! Onredelijk zijn mag je ook best hoor! Doe maar tegen mij! Kan ik wel hebben (van jou). Liefs
He, waarom kan het nu gewoon niet gaan, zoals het moet gaan? Ik denk ook dat ik de arts op zou bellen, en zeggen dat je gezeur met de verzekering verwacht. dan moet hij het wel aanpassen. Maar....misschien kun je het beter door ap laten doen.
hmm nou zeg, dacht je het toch op orde te hebben. Krijg je dit weer! Doe jij maar lekker opstandig hoor (heb ik op dit moment ook een houtje van) het moet er uit!
Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar....(reklame weet je nog). Elmo'tje kan jullie ook allebei wel aan....denk ik