Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vanmorgen gesprek gehad en waar het op neerkwam was dat ze het niet raar vond dat mijn baas opdracht tot arbo bezoek had gegeven ivm met meerdere ziekmeldingen! 1 ziekmelding van 3 weken in april, dat was met de operatie en 1x 1 week toen had ik griep en nu 50%. Ik moest haar uitleggen wat er nu aan de hand was en waarom ik chemo kreeg en hoe dat nu zit, heb haar de verklaring van de arts gegeven en gezegd dat als ze vragen heeft ze contact met hen kunnen opnemen. Heb ook de situatie op mijn werk nu aangegeven, maar ze had zoiets van ja daar kan ik niks mee en dan moet je maar met je directeur praten. Uitgelegd dat dat gewoon niet mogelijk is, maar ze vond dat hij in zijn recht stond. Ben er dus niets wijzer van geworden, behalve dat ik me nu helemaal niet meer op mijn gemak voel op mijn werk. Ga dan ook echt maar op zoek naar iets anders, want dit schiet ook niet meer op. Wat vinden jullie? Kus, Elvira
Jeetje zeg, wat een tegenvaller. Er werd dus totaal niet begripvol gereageerd... :x schandalig hoor! Hoop dat ze nog kontakt gaan opnemen met je behandelend arts. Erg vervelend dat je met zo'n vervelend gevoel moet gaan werken. Kan me voorstellen dat je naar iets anders op zoek wil. Kus
Ik had gehoopt dat het gesprek beter zou gaan, maar niet dus. Vind ik echt nergens opslaan hoe ze doen met je. Als ik jou was zou ik echt een andere baan zoeken, want je hoef jezelf niet zo te laten behandelen. Ik hoop dat je snel wat leuks vind, als je een andere baan vind. groetjes jolie
Wat een ongelovelijke zakhooi zeg! Bah bah bah...wat lopen er toch etters op deze aardkloot! Kan me heel goed voorstellen dat je het bij deze werkgever niet meer ziet zitten. Als je de onzekerheid financieel aankan zou ik zeker op zoek gaan naar iets anders. Al komt het gauw goed met jullie kinderwens...dit kun je nooit meer vergeten denk ik. Wat onwijs balen zeg, ik had ze toch wel hoger ingeschat! Ik word er echt hartstikke pissig van .... kan je zeker niet zien Meis, ik ben er voor je...ook om tegen aan te trappen, dat weet je he! Elmo
he bah Elvira! da's heel vervelend. Ik weet niet of je in een branche werkt waar makkelijk werk in te vinden is, maar ik kan me voorstellen dat je hier niet lekker werkt meer. Neem echter wel rustig de tijd en laat je niet opnaaien want dat schiet ook niet op. En wie weet, gaat het nu toch snel goedkomen met je kinderwens. Dat moet gewoon.... Karin