Hoe los ik dit op? Gister 2 hele leuke, goed passende broeken gekocht na 25 kilo te zijn afgevallen. Alleen als ik er een leuk shirt op aan doe, heb ik een muffintop. Niet omdat de broeken te strak zijn, maar gewoon omdat ik flinke love handles met vetjes heb. Vindt het er niet uitzien, dus wie heeft de tip deze weg te werken of te verbloemen?
Heb je de broeken dan niet 1 maat te klein? Een goed passende broek hoort geen muffintop te geven lijkt mij.... Maar ff oplossing voor je probleem: Iets wijder vallende top, jasje erover (al is dat met dit weer wat warmpjes), vestje open erover. Of gewoon lekker schijt hebben. Man, 25 kilo! Dikke topper Ik zou trots zijn op het feit dat ik kleinere maten aan kan en die lovehandles lekker laten wapperen.
Nou ik ben er ook 20 kwijt, maar draag nog steeds hoge broeken, precies om die reden. Maar anders is de enige manier toch een corrigerend helmpje eronder.
Ik pak ook wat hogere broeken precies hierom. Bij mn billen en benen zit de broek meestal perfect maar mn heupen zijn wat breder waardoor het strakker zit en dus ook een 'muffintop' krijg. Vreselijk haha.
De broekem zitten niet strak, eerder nog wat 'los'. Ik heb alleen echt van die inhammen. Een broek er over heen is daardoor geen optie, dan zit hij veel te wijd aan mijn billen en benen. Lastig figuur haha. Ik heb vanavond bij de only een dun vestje met 3 kwart mouwem gekocht die er overheen kan. En anders moeten de mensen maar een andere kant op kijken, haha. Ik krijg die lovehandles op de een of andere manier niet weg. Ik haal wel een corrigerend hemdje voor als het weer wat frisser wordt thnx ladies!