Update fetiliteits arts :-( BALEN!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mijnimeel, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Lieve Mijnimeel, wat een naar bericht zeg :(
    Heel veel sterkte gewenst, heel begrijpelijk dat je er even doorheen zit het is niet niks. Lucht hier lekker je hart en heel veel succes met wat komen gaat!!!

Liefs,
    Marjo

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou morgen hebben we HET gesprek met de fert. arts. Mijn man en ik hebben het er uitgebreid over gehad en we gaan voor IUI. Voorwaarde van de fert. arts is dan alleen een HSG onderzoek en daar ziek ik BEHOORLIJK tegenop....Maar goed, het is voor een geod doel. We gaan dus morgen bespreken wanneer we kunnen beginnen.

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Veel sterkte! Hier nog iemand die een HSG onderzoek krijgt........ik zie er ook wel tegenop en probeer er tot nu toe niet teveel aan te denken....
    Succes met IUI behandeling.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veel sterkte bij het HSG onderzoek en de IUI, mijnimeel. Ik houd je berichten in de gaten!

Pim

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He mijnimeel,

Veel succes en sterkte morgen! Ik hoop dat IUI hét voor jullie is meis!! En sterkte met de HSG alvast, ik heb hem ook nog niet gehad dus ben benieuwd naar je ervaring ermee.

Liefs,
    Marjo

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He get, dat is balen. Maar wel beter dat ze er nu achter komen dan later. En dat ze kunnen checken of de terug te plaatsen embryo dat chromosoom hebben. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het toch snel raak mag zijn, ondanks dat het niet op de manier is waarop je hoopte.

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee mijnimeel,
    ik hoop dat je snel een mooi resultaat hebt met IUI!!!
    succes morgen met de besprekingen!!
    liefs elfje

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Mijnimeel, je moet geen schrik hebben van de HSG en ook niet van de IUI, twee weken geleden heb ik een HSG gehad en het viel reuze mee, heb er niet veel last van gehad! Wij zijn gestart met IUI omdat de zwemmertjes van m'n ventje niet te best waren. Gisteren de eerste keer inseminatie gehad en daar voel je niks van, ik heb wel wat last van krampen sindsdien maar niet iedereen heeft daar last van.

Ik wens je heel veel succes meid!

Liefs

Kirby

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijnimeel veel succes vandaag bij de gyn, hoe laat moeten jullie? Niet dat het allemaal zo jofel is, maar wel goed dat jullie nog kunnen gaan voor IUI. Het vraagt ook wel het nodige van je en die elledige wachtweken zijn net zo lang en vreselijk, maar IVF is toch nog intensiever. Dus ik hoop dat jullie een mooi resultaat (positieve test) krijgen na IUI.
    Ik heb dec vorig jaar ook een HSG gehad. Zal eerlijk zeggen vond het niet prettig, maar het is even heel kort dat het een naar gevoel gaf..het inspuiten van de contrastvloeistof. Dat voelde even als heftige ongikrampen. En na het onderzoek heb je dat gevoel misschien ook nog wel even maar al minder heftig. Ik weet nu wat het inhoudt en zou het niet leuk vinden als het nog eens moest, maar weet dat ik toch minder zenuwen zal hebben dan vorige keer en dat scheelt denk ik een hoop.
    Ik weet het is niet makkelijk, maar probeer toch zoveel mogelijk te ontspannen. Ik kreeg overigens wel recept mee voor Naproxen en mocht dit van te voren slikken en had er nog wat over voor daarna. Van tevoren heb ik ze toen wel ingenomen, maar daarna nog maar 1 keer en was het wel weer te doen. Heel veel succes!

10. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Mijnimeel heel veel succes.. ik hoop dat je nu een keer goed nieuws meekrijgt... [-o<

11. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he mijnimeel, weet niet hoe laat je moet vandaag, maar hel veel sterkte!!

hoop voor jullie dat ze met een goed plan komen, en dat jullie snel mogen beginnen!!!

liefs radna

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey mijnimeel, hoe is het geweest vandaag?

Hou je ons op de hoogte?

Liefs
    Kirby

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En meis, hoe was het? Heb aan je gedacht...

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Lief van jullie al die reacties!
    Goed gesprek gehad en alle mogelijkheden op een rijtje gezet. We gaan inderdaad voor IUI maar dan moet ik alleen nog eerst een HSG onderzoek doen.
    Het was nog even spannend of ik die deze ronde nog zou kunnen laten doen, omdat ze die in ons ziekenhuis alleen op maandagen doen. En YES: er was gelukkig nog een gaatje voor aanstaande maandag. Ik ben benieuwd naar het hoe of wat aangezien ik wisselende verhalen heb gehoord.
    Als alles goed is word ik nog in dezelfde cyclus geinsemineerd. De fert. arts heeft wel aangegeven dat we ernstig rekening moeten houden met meerlingen maar ach, als ik de keuze heb geen of twee dan is de keuze voor mij HEEL makkelijK!

Al met al worden het dus spannende tijden.
    Overignes zijn we wel direct op de wachtlijst geplaatst voor IVF in Maastricht aangezien de wachttijden daar hoog zijn. Wellicht is het niet ndoig: maar we zullen zien!

15. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat fijn voor je dat je al zo snel terecht kan!! Ik duim voor jullie dat dt goed gaat uitpakken en jullie afspraak in Maastricht uiteindelijk dan ook absoluut niet nodig zal zijn!!

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijnimeel goed om van je te horen, heel spannend ook weer allemaal. Ook prettig dat je a.s. maandag terecht kunt....zit je er ook niet zo lang tegenaan te hikken. Was misschien ook wel even slikken om al op de wachtlijst geplaatst te worden voor IVF (vond ik tenminste best wel), maar ook fijn dat ze met je meedenken en dat je in het slechtste geval nog een tijd zou moeten wachten. Maar ik ga ook hard duimen dat Maastricht helemaal niet nodig is! Sterkte a.s. maandag.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat goed dat het allemaal zo snel gaat zeg!
    Wel heel spannend denk ik.
    Heel veel succes!
    Liefs Elmo

18. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Goh tegek dat het allemaal zo snel kan! En niet weer een ronde wachten.
    Ik duim voor je en hou me op de hoogte van het HSG onderzoek.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat het snel kan gaan meid! Veel succes!

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat alles zo snel in gang kan worden gezet. Heel veel succes gewenst!!

Pim

Deel Deze Pagina