Nou echt werkelijk! Dit was echt een koekie!!! Ik had het HEEL erg verwacht, maar vond het reuze meevallen! Alles zag er goed uit, dus vrijdag folikelmeting en dan zaterdag of maandag voor de 1e IUI! \/
Jeetje wat onwijze goed om te horen! Veel succes met de IUI ! Erg blij om te lezen dat het jou meeviel. Ik ga volgende week op.
Niet te veel druk maken hoor Ster! Gewoon blijven ademen, en dan komt het helemaal goed. Ik weet het zeker
Vreemd he, hoe iedereen zo'n onderzoek dan weer anders beleefd. Ik ben blij te horen dat het jou is meegevallen zeg!! (hoop stiekem wel dat ie mij alsnog bespaard blijft ) Was je heel erg nerveus van te voren en kreeg je ook nog een pijnstiller??
Mijnimeel, fijn om te horen dat het je is meegevallen. Het kan ook best goed gaan hoor, dus Sterre, probeer je niet al te druk te maken, hopelijk valt het bij jou ook mee!
wauw mijnimeel!!! wat fijn dat alles goed is!!!! jiha ik hoop dat je maar 1 IUI nodig zult hebben!! liefs elfje
Wat ga jij rap zeg.....heb het gewoon gemist zelfs! Goed bezig meid, hoop ook dat het de eerste en meteen de laatste keer was! Elmo
Wauw!! Wat super dat je zo snel gaat. Ik hoop dat die 1ste IUI ook meteen snel voor een positief resultaat zorgt!! Ik denk aan je lieverd!
Bedankt allemaal. Het gaat idd allemaal snel maar ik ben er eigenlijk wel blij om! Het heeft lang genoeg geduurd zo. Vanavond vertelde een vriendin dat ze zwanger is, vorige week zijn er 2 bevallen en een ander moet ergens deze week bevallen....Dan heb ik ok zoiets van: wanneer ben ik eens aan de beurt? Anyway: ik houd jullie op de hoogte.
Mijnimeel, voor morgen heel veel succes met de FM, hopelijk hebben ze al een mooie grootte en volgt en snel de inseminatie!