Update fetiliteits arts :-( BALEN!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mijnimeel, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hallo allemaal.
    Ff een kleine update: ik had 2 eitjes een van 15,5 en een van 16,5. Aangezien dit CD 11 is, moest ik bloed laten prikken om aan de hand daarvan te kunnen bepalen wanneer ze gaan springen maar ook of ze uit zichzelf gaan springen. Dat hoor ik dus vanmidag van de gyn. Mochten ze niet ui zichzelf gaan springen, dan heb ik een alvast een recept gekregen voor Pregnyl en een briefje voor de EHBO (daar zetten ze de spuit). Ik hoor dus vanmiddag wanneer ze mijn ei verwachten. Kan dus ook zijn dat deze ronde overgaat want als ze maandag mijn ei verwchten dan moet je op zondag worden geinsemineerd. Het lab is dicht op zondag....Dus of zaterag of maandag. Hoop niet dat mijn ei maandag is zou het zonde vinden als ik deze ronde moet laten schieten.

Snapt iedereen het nog ;)
    Vanmiddag weer even een update...als ik de gyn heb gesproken!

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Mijnimeel, ik ga heel hard meehopen dat ie niet maandag springt!!!
    En ik wist helemaal niet dat ze aan je bloed van te voren al kunnen zien wanneer je eitje springt zeg!! Nou, toi toi toi en hoop dat je vanmiddag het verlossende telefoontje krijgt!

Liefs
    Marjo

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee mijnimeel!
    fijn 2 dominante folikeltjes!
    ik hoop dat die eitjes een beetje willen meewerken en op het juiste moment springen!!
    toch gek he, dat zoiets bij sommige ziekenhuizen niet in het weekend kan! ik heb vorige keer mijn FM en pregnyl spuit gewoon op zondag gekregen. alsof jou cyclus rekening houdt met werkdagen???
    liefs elfje

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Marjo: niet normaal he! De wetenschap staat echt voor niets tegenwoordig!
    @Elfje: dat vind ik dus ook vreemd van die openingstijden. Alsof mij ei rekenig houdt met de openingstijden van het ziekenhuis ;) Nou ja: ik hoor het vanmiddag wel.

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    2 eitjes, wat mooi Mijnimeel. En ja, verbaas me ook dat dat zo is bij sommige ziekenhuizen dat ze het weekend dicht zitten...........zeer frustrerend. Nou ga ik heel hard duimen dat je eitje nog even zijn tijd neemt of nu flink doorgroeit, iig dat het niet in het weekend valt. Weet je al wat meer?

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou hier omt de HELE update hoor:

vrijdag Pregnyl gehaald. 's Middags ben ik gebeld door het ziekenhuis dat mijn LH waarde goed waren en dat ik zaterdag dus moest terugkomen voor een nieuwe FM en opnieuw bloedprikken. Ze konden toen nog niet precies weten of de eisprong op zondag (verloren kans dus) zou zijn of op maandag!
    Anyway: zaterdagochtend geweest en de 2 follikels was beide gegroeid naar 21 mm! Aan mijn bloed konden ze zien dat de eisprong op maandag zou zijn. Dus zaterdagavond op de EHBO een spuit gehaald (Pregnyl) en
    vanochtend om 10.00 uur heb ik mijn eerste (en hopelijk laatste!) IUI gehad! Het is dus nu 2 weken afwachten!

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Oh wat spannend!
    Ik ga voor je duimen, heb je nog veel bijwerkingen gehad van de pregnyl?

Groetjes Senna

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    spannund!!!! duim duim duim
    succes met de wachtweken!!!!!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    He spannend Mijnimeel....lopen bijna gelijk op; ik heb gister de iui gehad..........samen op het wachtbankje en volgensmij zit Elfje daar ook, die loopt iets voor op ons. Hopelijk laat ze ons een prachtig voorbeeld zien en mogen we haar dan volgen....
    Zag net trouwens ook dat FunnyMe vandaag de inseminatie had.............wordt nog gezellig op het wachtbankje, hoe is het gegaan meid?

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Geen bijwerkingen van de Pregnyl. Had alleen een zere bips van die prik. Een beetje branderig gevoel. De vrouw die de prik gezet had was erg kundig, voelde er niets van =P~
    @Aldonza: spannend zeg. Hoe is het jou allemaal vergaan. Vond het zelf allemaal wel meevallen. Jij?
    @Funnyme: hoe is het? Hoe voel je je?

En de rest, hoe is het daarmee?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend!!!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geniet van je twee vrije weken!!!
    Heel veel succes, ik hoop dat je een vette PLUS haalt over twee weken!
    Liefs Elmo

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vond het wederom wel meevallen (was 4e keer), pregnyl heb ik ook altijd beetje gevoelig plekje. Ik spuit zelf in mijn buikvetrol..., maar valt allemaal wel mee. Heb nu alleen nog veel last van stekende eierstokken......dus het rommelt nog steeds, vandaar mannetje net ook maar lief aangekeken 8) ...Tja, je weet maar nooit he?!

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Dat hoop ik ook. Als ik het zelf nu zou mogen zeggen: ik heb ernstige vermoedens van wel. Tijdens mijn vakantie had ik op de 7de dag volgens mij een innestelingsbloedinkje. Ik zit nu op dag 25 en heb al een paar dagen (sinds dinsdag) ongelovelijk pijn aan mijn borsten. Ze voelen heel zwaar en branderig met af en toe steken. Dus als dat een teken is dan is het wel goed. Heb dit nog nooit eerder gehad dus wie weet? Maandag kan ik testen dus nog even geduld allemaal. Ga zo maar een testje scoren, ik hoop het zo!
    :D

15. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe

Ik hoop het voor je... Zal voor je duimen.. :D Succes

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik duim voor je , spannend hoor!

Kus Monique

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heel spannend ja. Ik ben gewoon zenuwachtig...

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik hoop van harte dat je gevoel klopt en duim me suf voor je! ;)

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijnimeel ik hoop heel hard dat je maandag een mooie positest hebt hoor! Duim hard voor je!
    Helaas is hier de 4e ronde alweer game over....dinsdag weer voor nieuwe uitgangsecho.

20. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Aldonza: balen zeg! Maar kop op hoor meid: nieuwe ronde nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina