spannend zeg mijnimeel , ik heb je niet meer zo gevolgt sorry maar hoop dat je maandag een prachtige test in handen krijgt. liek.
Hoi Mijnimeel, Even een vraagje,test jij precies 2 weken na de IUI. Het is bij mij nu een week geleden. Ik voel me helemaal niet anders of zo. Wat duurt dat wachten lang he. Groetjes Minou
Nou ehhhhh, ik moet eigenlijk wat bekennen! Heb vanochtend getest (1 dag voor NOD) en.................. POSITIEF Voelde me al een paar dagen vreemd, last van mijn borsten (AUW), veel plassen moe e.d. Dus vanochtend had ik ineens zoiets van: waarom niet! En toen zag ik dus een streep!
aaaaaahhhhhrerrgggg! mijnimeel! wat een super nieuws meis! yes, gefeliciteerd! kom bij me op de roze wolk! liefs elfje
gek gevoel he! allemaal zooooo onwerkelijk! laat het nog maar even op je inwerken...... woehoe! liefs elfje
Hai, Wat mooi zeg,gefeliciteerd. Ik moet nog ff tot vrijdag wachten. Ik heb verder nergens last van,dus we zien wel. Geniet er maar lekker van Liefs Minou
Kan het gewoon niet bevatten! Heb echt 100 keer naar de test gekeken om te zien of het klopte. Wat een vreemd idee!
Whiehaaaa wat lees ik nu Mijnimeel! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super zeg!! Dat is nog snel gegaan!! Je had ook wel een beetje een goed voorgevoel of niet? Ga maar lekker genieten nu! \/