Lieve Edith, Onwijs gefeliciteerd met de mooie test en ik sluit me mij Ichtus aan door te zeggen, ga voor de 75% kans. Ik gun jullie een hele mooie zwangerschap en een wolk van een baby! En Mees* zal zeker goed op zijn brusje passen. Succes meid! Liefs
Mmmmh dat laatste over die eierstokken staat erg lomp edith! Ik bedoel daarmee dat we moeten proberen het lichaam het minst gehavend uit de strijd moeten laten komen ... Sorry als ik iemand gekwets heb met mijn lompe opmerking ! Liefs edith Mama van mees* En ichtus liefffff ben je weer . Dat moet ... En zo is het ! Alle anders dames bedankt voor jullie lieve berichtjes .
tkwam hier niet lomp over hoor.. tis duidelijk dat je met alles wat je schrijft de beste bedoelingen hebt...ik ga je volgen!!!!!
Het is niet lomp hoor meid, absoluut niet. Wat apart eigenlijk als je er over nadenkt dat jullie beide drager zijn en dat er wereldwijd 35 kindjes zijn die dit hebben. Ik wens je enorm veel sterkte deze zwangerschap. 75% is gelukkig een heel mooi aantal, maar dat neemt helaas niet je onzekerheid weg ( het staat er wat raar, maar je snapt vast wel hoe ik het bedoel). Net als Ichtus, blijf ik je volgen. En ga ik keihard voor jullie duimen dat het goed gaat. Liefs Jada
Jeetje meid, net je stukje uitleg gelezen en wat moeten jullie een vreselijke tijd hebben gehad. Ik kan me jullie onzekerheid heel goed voorstellen. Ik hoop dat jullie straks een gezond kindje in jullie armen mogen houden.
gefeliciteerd meid, wat een mooi cadeau. ik hoop dat alles voorspeodig en goed mag verlopen GEFELICITEERD
bedankt voor je uitleg! Heel duidelijk. Ik ben heel erg benieuwd hoe het jullie vergaat de komende weken. Wil jullie erg veel sterkte en succes wensen, want, zoals de andere meiden al schreven: 75% kans klinkt goed, en het moet goed gaan!
Hoi Edith, Heel toevallig heb ik gister je verhaal gelezen over Mees, zag je voorbij komen bij de premature mama's. Ik heb je verhaal gelezen en wat moet dat moeilijk voor jullie zijn geweest. En nu zie ik dat je opnieuw zwanger bent! Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap mag hebben en dat jij en je man over 9 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen hebben. Gefeliciteerd! Liefs
Hallo Edith, Wat geweldig!!! gefeliciteerd. Wat zullen jullie blij zijn. Hou ons op de hoogte.... Mira
Van harte gefeliciteerd. Wat spannend allemaal, hoop en duim voor een gezond kindje. Is jullie zo gegund na alles wat jullie hebben meegemaakt.
Gefeliciteerd! vrienden van mij hebben 1 jaar geleden ook een kindje gekregen met PCH2, hij leeft nog wel, maar is heel ziek! Ze zijn nu weer zwanger van (een gezond) kindje. Ik weet hierdoor een beetje door wat voor een hel jullie gegaan moeten zijn en ik hoop met heel mijn hart dat je zwangerschap goed zal gaan en dat het kindje gezond is!
Wat vreselijk spannend Edith! Ik wens je een goede zwangerschap toe en hoop dat straks uit de testen blijkt dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten!!! De kaarsjes in huis branden vanavond voor jou, wie weet helpt het! x K
beste Edith, Ik lees net dit topic door en daarbij je uitleg over de ziekte van je zoontje Mees*. wat ontzettend heftig zeg! Ik duim heel hard mee dat t broertje of zusje van Mees* niet deze ziekte heeft en dat je een verder zorgeloze zwangerschap en kraamtijd tegemoet kan gaan! Veel sterkte deze spannende eerste weken en ik hoop echt dat je daarna nog wel kunt genieten van je zwangerschap met Mees* die over je schouder meekijkt. Dikke knuffel! Pam