Wie heeft er ook zo'n zin in voedsel wat je niet mag hebben?? Ik heb ontzettend veel zin in toastjes met brie, een glas Bessen-Jus en zo'n vers krakend halve stokbrood met zalm. Laatste mag mss wel, maar bij broodjeszaken komt de zalm ook uit vacuümverpakking, en dat mag dus net weer niet ivm salmonella... Oja, en ik heb ook in 1 week al 2 zakken paprika-chips leeggeten. Nou is dat niet verboden, maar ooooozo lekker Herkenbaar?
Brie mag je ook gewoon eten hoor, alleen geen kazen waar au lait cru op staat niet En verse zalm halen bij de visboer, vers stokbroodjes erbij en smullen maar toch? Alleen die bessen-jus echt maar even laten hihi.
Oh hou op!! Ik had, voordat ik mijn test deed, al zo'n ontzettende trek in biefstuk! Ik wil m gewoon niet doorbakken, dat vind ik niet lekker. Dus verheug me nu al op de eerste avond na mijn bevalling!! Zeker weten biefstuk!!
Ik smacht al sinds december naar mijn broodje ossenworst. Is ook het eerste wat ik ga eten als het kindje eruit is: Een Italiaanse bol met een uitje, zout en peper. Heb er nou al zin in!
Ik verlang naar een broodje (stokbroodje) filet americain en een lekker glaasje wijn..Voor de rest mis ik niets eigenlijk
Biefstuk lust ik niet graag, haha, maar ik zei tegen mn man;"als ik bevallen ben, haal jij dan voor mij een stokbroodje verse zalm of brie?!" Hij:"ook midden in de nacht?!"
HAHA, ik heb inmiddels al een lijstje met wat ik direct wil eten na de bevalling: Een zacht gekookt eitje, carpaccio, broodje filet american en een glas zoete witte wijn. xD
Oh, ja, lekker! Maarre, je eitje mag best een beetje zacht zijn vanbinnen hoor! dus eiwit en eigeel gekookt en midden in eigeel nog een beetje zacht. Ik kook de eieren 10 á 11 min. dan komt het meestal wel goed Het gaat er voornamelijk om dat die bacteriën dood zijn door lang genoeg koken. Je hoeft dus echt geen stuiterballen te eten!
aaaa verschrikkelijk is het he!! Ik heb ook zoooo'n trek in die verboden dingen. Americain, salami, rosbief, gerookte zalm (echt geen visboer in de buurt hoor dus tja dan maar niet), zacht gekookt eitje... ik ga men buikje zo rond eten na de bevalling haha! oh en hier in de plaatselijke supermarkt hebben ze zo'n specialiteitje van bereide americain.. Suuuuper lekker, stond net terug te watertanden haha
Hier ook ml de opdracht al gegeven om filet americain te gaan halen zodra mn weeën beginnen, zodat ik na de bevalling meteen een broodje ermee kan eten