En toen lag t ipad scherm in duizend stukjes... En nu?? Waar kan ik dit goedkoop laten maken? (Ik ga ook nog even uitzoeken met de verzekering!)
Ja baal zo!!!! Mn zoontje liet m zo van de bank vallen Per ongeluk! Ik hoorde t meteen... We hebben m net een paar maanden! Denk wel dat we t vergoed krijgen Maar vorige maand ook al de tv opgegeven Daar had zoontje namelijk een glas drinken over gegooid door met zn bal te gooien! Gaat lekker hier
Oei balen!!! Hier is de ipad al meerdere maken gevallen, maar gelukkig nog niet kapot gegaan! Had je er wel een hoes omheen? Succes!
Ja scherm aan voor en achterkant, maar hij viel plat op de grond! Hier ook al meerdere malen geluk gehad... Nu dus niet Vriendlief zal helemaal balen! Heb m van hem gekregen paar maanden terug !!
Op internet besteld..zal zometeen even aan mijn vriend vragen van welke site.. En op welke site staat beschreven hoe je hem moet vervangen..
Bel eerst je verzekering maar... Wie weet hebben zij nog eisen aan de reparatie En dat had ik laatst mn iphone ook... Echt plat op de grond. Niks over van het scherm 80 armer maar wel vergoed door de verzekering.
Ik had van mijn schoonouders begrepen dat zij 100 moesten betalen voor een nieuw scherm. Ook bij een 'Turk' laten doen. Bij ons zit er ook een barst in het scherm, maar helemaal bovenin. Voor mij hoeft hij (nog) niet vervangen te worden.
Houdt er wel rekening mee dat in de meeste gevallen de garantie vervalt als je hem niet door fabrikant zelf laat maken of de aangewezen winkels.
Gewoon maandag even contact opnemen met je verzekering, dit valt onder de inboedel verzekering. Zij kunnen je ook vertellen waar je het moet / mag maken. Toen ik mijn telefoon liet vallen heb ik het ook verhaalt op m'n verzekering. Ik heb heb alle kosten voor de reparatie terug gekregen.
Dit valt niet onder inboedelverzekering, hier afgelopen ook gebeurd gelijk verzekering gebeld, kreeg het niet vergoed
Hmm dan is dat dus afhankelijk van waar je verzekert bent. Ik ben bij unive verzekert en kreeg het wel gewoon vergoed. Lijkt me in ieder geval de moeite waard om het uit te zoeken.
Ik ga het morgen even uitzoeken met de verzekering! Vandaag even naar winkelcentrum zuidplein geweest Veel turkse zaken Maar helaas nergens....