Ha Jennie, hoe is het nu? Heb je al contact gehad met het ziekenhuis? Ben benieuwd hoe het met je gaat meid. gr.smoekie
Hoi Smoek het gaat goed hier, nee nog geen contact gehad met het ziekenhuis, stom ik weet het het. Ik wil het veder onderzocht hebben. Word vervolgd. jennie
stom zeg, lees net pas dat je afgelopen ronde idd bent begonnen met clomid en ik heb er ook overheen gelezen dat je dag 21 controle krijgt of je idd een eisprong hebt gehad. Maar moet je dan niet ook voor controle naar het ziekenhuis om te zien of er eitjes zijn gerijpt en om te zien of er niet meerdere eitjes zijn opgewekt, dadelijk heb je er 3 of 4 zitten en krijg je straks een vierling wanneer moet je nu dan naar het ziekenhuis voor controle meid? Ik hoop dat ze in ieder geval positief nieuws voor je hebben en dat ze ook iets doen met jouw verhalen over die posi testen want dat zou ik toch zeer zeker willen weten ook. gr.smoekie
hoe is het Jennie, zag je online, dus denk ff vragen hoe het nu gaat en wanneer je weer terug moet. gr.smoekie
Hoi smoek ik moet nog bellen geen exuses ik weet het maar ik moet toch weer bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek, das een speciaal spreekuur, maar dat kan eigelijk pas eind September. Anders kan ik kijken of het misschien eerder gaat jennie
nee ik bedoel eigenlijk omdat je met clomid kans hebt op rijping van meerdere eitjes wanneer je terug moet om dat te laten controleren... je moet op dag 21 las ik terug om na te gaan of je idd een eisprong hebt gehad, maar normaal gesproken moet je voor die tijd toch ook terug komen om te zien hoeveel eitjes er rijpen? snap ff niet wat ze bij jou aan het doen zijn nu. die afspraak maakt men toch vanaf het moment er is afgesproken op dag ? te beginnen met clomid? je moet ze daar eens flink aan de staart trekken als ik het zo lees.
Hoi Smoek ja je hebt wel gelijk daarin maar ze hebben me niks verteld over echos, om de follikels in de gaten te houden. Dat vond ik ook al vreemd. Dus als ik haar bel de gyno dan vraag ik het gelijk waarom ik geen echo,s krijg om de boel in de gaten te houden. bedankt jennie
ik zou als ik jou was morgen direct bellen hoe en wat, want (daar ga ik maar ff van uit) heb je afgelopen week je menstruatie gehad, en ben je net begonnen met clomid (die je een paar dagen moet innemen) en vaak moet je dan op dag ? terug komen zodat ze kunnen zien of je eitjes idd gegroeid zijn en ook of er 1 overheersende is of meerdere (ivm kans op meerlingen) en zoals je al aangaf moet je op dag 21 (wanneer is dat eigenlijk) terug om bloed te prikken waarop ze controleren of je idd een eisprong hebt gehad. dus laat niet zo met je sollen zeg, en pak gewoon die foon.. gr.smoekie
Hoi Smoek ja ben net ongie geworden, dus vanaf dag 3 tot 7 das vandaag de clomid slikken. En dan moet ik op dag 21 bloed laten prikken. Ik zal van de week is even die foon pakken en bellen want het zit mij ook dwars straks groeien er meedere follikels, en springen er meedere, ik wil dat toch eigenlijk zien hoe of wat. jennie
ik zou niet zo goed tegen die onzekerheid kunnen eerlijk gezegd ..beter 10 x bellen dat je precies weet waar je aan toe bent ...dan maar raden wat ze met je gaan doen en wat er met je lichaam gebeurt is mijn idee hoor zeker als je zo graag een beebje wil dan moet die arts de eerste keer maar duidelijk zijn toch ...anyway heel veel suc6
ben ook reuze benieuwd hoe het allemaal gaat Elmo, ik zou er niet tegen kunnen hoor tegen al die onzekerheid en raar gedoe vanuit het ziekenhuis.... denk jij ook niet
HOi ik heb gebelt, maar de assistent zei dat ik naar ons eigen ziekenhuis moest vragen om een echo aan gezien dat een stuk dichter bij is. Ik ga volgende week weer bellen, ik vond nu een bloedspatter in mijn ondergoed. Waar komt dat dan vandaan? ik zit pas op dag 10. Erg vroeg voor een eisprong lijkt me. . jennie
tis natuurlijk ook het meest logische te bellen naar je eigen ziekenhuis, maar dat terzijde zou ik gewoon een afspraak maken met je gyn, en van te voren alle vragen op schrijven waar je antwoord op wilt hebben, zodat je niet weer onverrichten zaken naar huis gaat.. waar dat bloed vandaan komt, kan van alles zijn, een gevoelige baarmoedermond etc. je niet te druk maken om zulke dingen en gewoon zorgen dat je de informatie krijgt die je wilt hebben...enne zeker niet zelf ook laks blijven wat betreft het aan de bel trekken bij de gyn... succes